לפני חודש וקצת נפרד תומר טליאס מהדוגמנית סופיה מצ'טנר אחרי ארבע שנות זוגיות, וגם הדוגמנית ניבר מדר נפרדה מבן זוגה הטורקי אחרי תשעה חודשי זוגיות. רומן מפתיע התפתח בין הפרודים הטריים, טליאס ומדר, שהפכו עד מהרה לזוג.

תחילה הכחישו השניים שהם בקשר רומנטי, עד שתומר טליאס העלה תצלום של מדר ישנה במיטתה, והזוג הטרי אף הספיק בזמן הקצר שלהם יחד לצאת לחופשה זוגית בלונדון. אתמול (שלישי) התייצבה מדר באירוע השקת מתחם החנויות החדשות של "פקטורי 54" בקניון הזהב בראשון לציון, ואישרה לראשונה את הזוגיות עם טליאס.

ניבר מדר (צילום: לנס הפקות)
ניבר מדר (צילום: לנס הפקות)

מדר דיברה לראשונה על הזוגיות ואמרה: "הזוגיות שלנו כבר בחוץ, וטוב לנו ואנחנו נהנים יחד". עוד בלטה ההריונית באדום, שיר אלמליח בשליש האחרון להריונה, שהשיקה בטן מתקדמת בשמלה אדומה מרשימה, כמו גם אופירה אסייג שהייתה תקועה שעתיים בפקקים ולא עשתה אחורה פנה כי לא רצתה לפספס את האירוע, שם פגשה את הגבר בחייה אייל ברקוביץ' שהגיע עם זוגתו שרון כהן. הזמרת ריטה שהייתה אמונה על הצד האמונותי של הערב, נופר סלאמן שמשחקת לצידה של ריטה וחשפה כי היא עובדת על אלבום חדש, שיר מורנו, טהוניה רובל, קסניה טרנטול רגע אחרי שחזרה לבעלה, דנה זרמון, אירית רחמים ועמוס לוזון, הראל סקעת ואחרים.