יממה עברה מאז החשיפה הגדולה של ליאורה כאן ב-TMI, על החברה החדשה של נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין, ועכשיו מגיעים פרטים חדשים ולדמותה מתחברים כעת גם שם ותמונה. לאחרונה נראה ריבלין בצוותא עם אישה העונה לשם שרית צמח בכמה אירועים ולדברי נוכחים, הוא הופיע איתה באזכרה לדוד בן-גוריון ואף הציג אותה בפניהם כבת הזוג שלו.  

צמח, תושבת רמת גן בת 66, גרושה ואמא לבת אחת בת 28. מתחביביה הגדולים ניגון בפסנתר והיא אשת חינוך בגנים בעיר. מקורבים אליה מספרים כי היא הייתה מהנשים היפות של רמת גן בשנות ה-80. בשבוע שעבר נצפתה במלון ריג׳נסי בניו יורק אוכלת ארוחת בוקר עם ריבלין.

הנשיא לשעבר מאוהב? רובי ריבלין בזוגיות חדשה- לחצו כאן

בשיחה עם 103fm התחמקה צמח מלאשר או להכחיש את הפרסומים, אך טענה: "אנחנו מכירים הרבה שנים, עבדתי איתו לפני כ־30 שנה וכעת חזרתי לעבוד איתו". לשאלת עורך התוכנית, נדב רוזמן, הדגישה צמח כי היא לא מוכנה לאשר או להכחיש את הפרסומים. "אני לא מעוניינת לדבר על זה", אמרה, והוסיפה: "אני לא אמונה על החיים האישיים שלו".

לדבריה, אין אמת בפרסום כי היו יחד באותו אירוע ממלכתי: "מפרסמים הרבה דברים, חשבו שהיינו באזכרה של בן גוריון בשדה בוקר. נתחיל בזה שלא היינו בשדה בוקר. זו המצאה, לא?". היא הוסיפה כי "כל מה שעשה בארצות הברית זה מה שמעניין עכשיו, זוגיות? זה קשקוש, הרי".
לאורך השיחה שפעה מחמאות על הנשיא לשעבר, ואמרה: "אתה יכול לומר שהוא איש יקר, חכם ואהוב על כל עם ישראל בעולם. הוא אכן מקסים, חכם, שנון". האם השיחה הזו מהווה אישור לפרסום או הכחשה? את ההחלטה בנושא אנחנו משאירים לכם.  הריאיון המלא עם צמח ישודר הערב בתכנית "חמש" עם בן כספית ואריה אלדד ב-103fm.