אחרי שחשפה השבוע, בלעדית ב־TMI, את הזוגיות החדשה והמפתיעה של הנשיא לשעבר רובי ריבלין עם שרית צמח, אשת חינוך לשעבר מרמת גן, ליאורה ממשיכה באותו קו ומבשרת על עוד זוגיות חדשה ומפתיעה: רויטל פישר, גרושתו של דודו פישר, בת ה־40, שמפיקה הופעות בארץ ובארה"ב, חובקת גבר צעיר ממנה בשלוש שנים, רווק בלי ילדים החי בארה"ב. ליאורה גייסה את כל יהודי ארה"ב כדי להשיג את השם. יגעה ומצאה כי מדובר בניב, בן למשפחת ראדסטון הידועה, המחזיקה בבעלות של רשת בתי קולנוע.
רויטל, מה את יכולה לספר לי על הבחור?
“בחור מקסים. משפחה מדהימה, איש אשכולות, אנחנו עובדים יחד. הפעם פער הגילים הוא לא משמעותי כמו עם דודו, אבל יש את האלמנט של המרחק הגיאוגרפי שהוא בעייתי. הילדים ומרכז חיי בארץ".

רויטל פישר (צילום: צילום עצמי)
רויטל פישר (צילום: צילום עצמי)

>הכרעת הדין של יצחק אברג׳ל בפרשה 512 נקבעה ל־2 בנובמבר, אבל אז התברר לבית המשפט כי ב־25 באוקטובר מתחתן ירום, בנו הבכור, עם בחל"תו נל גולדשטיין. לנוכח ההכרעה כבדת המשקל שכבר התגבשה אצל השופטת גיליה רביד (אברג׳ל הורשע ברצח שלושה בני אדם), היא גילתה התחשבות והודיעה לכל הנאשמים כי לרגל השמחה במשפחת אברג׳ל היא דוחה את הכרעת הדין בשבועיים, ל־16 בנובמבר, “ומזל טוב לנאשם מספר 1", הקפידה לברך על הפתקית הצהובה במערכת נט המשפט.

החתונה אכן נערכה במועד בהרי ירושלים, בהשתתפות למעלה מאלף מוזמנים, לא כולל אברג׳ל האבא, שנאסר עליו להגיע לאירוע ואפילו שידור וידיאו נמנע ממנו. מה שכן אושר לו הוא ביקור חגיגי מיוחד בכלא של החתן והכלה בבגדי האירוע, יחד עם האמא ליאת, האחים והאחיות, שהמרחק המנטלי בינם לבין עסקיו של האב רחוקים כרחוק מזרח ממערב.

>לא רבים יודעים כי המשורר יותם ראובני, שהלך השבוע לעולמו והיה מראשי הקהילה הגאה, אחז בבת זוג במשך 42 שנה. מדובר במשוררת והמחזאית אגי (אהובה) פרידמן, ששיתפה את ליאורה בכאב הקשה על מותו.
אגי, תנחומיי.
“הוא היה בן זוגי 42 שנה. אהובי האחד והמיוחד, נפשי התאומה. זה שבר נורא. הוא היה גיי, לכן זה הפליא את כולם. כשהוציא את הספר על אודותיי, ‘מחול הונגרי׳, ואת דבר הקשר בינינו, המון ניסו לראיין אותי, והחלטנו שלא. זה היה הספר שזיכה אותו בפרס ראש הממשלה".
אנשים ידעו על הקשר המיוחד הזה?
“כתבתי בעצמי לא מעט על כך בספרי השני, ‘בגובה הגוף׳. וכל זה תוך כדי 13 שנות שירות בחיל האוויר, בזמנים שאפילו לא גייסו גייז".

יותם ראובני (צילום: יח''צ)
יותם ראובני (צילום: יח''צ)