בתקופה האחרונה בר רפאלי נעלמה קצת מהרדאר. הקורונה, והעובדה שהיא וילדיה נדבקו בנגיף לצד שיחרורה של אמה ציפי רפאלי מהכלא גרמו לטופמודל להתמקד במשפחה ובמה שחשוב והיא קצת התרחקה מהפרונט. הבוקר (חמישי) התייצבה רפאלי בסניף הודיס להם היא משמשת כפרזנטורית בדיזינגוף סנטר בתל אביב והצטרפה למאבק למניעת אלימות נגד נשים במיזם חדש של חברת האופנה יחד עם "פורום מיכל סלה".

יש לאחרונה המון פרשיות של סוכני דוגמניות ישראלים למינהם שהיו מעורבים בפרשיות ניצול /ועבירות מין שונות. בתור מי שהתפרסמה בגיל מאוד מוקדם ועבדה בכל העולם האם נתקלת פעם בסיטואציה כזו? 
"אני חושבת באופן כללי שבנות צריכות לדעת שאין קיצורי דרך. זו עבודה לכל דבר והצלחה מגיעה מעבודה קשה. הולכים לישון מוקדם, לא יוצאים בערבים עם צלמים או מי שלא מבטיח הבטחות, קמים לעבודה, מתייחסים לכולם בכבוד וככה בעצם מצליחים. אם מישהו מבטיח לכן הבטחות או קיצורי דרך זו לא הדרך".

איך תגיבי אם אחת הבנות שלך ירצו להיכנס לעולם הדוגמנות?
"בעולם הדוגמנות יש גם דברים טובים. זה עבודה שאפשר מאוד להצליח בה, זו עבודה רווחית. אפשר להכיר המון אנשים, נוסעים בעולם, מקבלים מזה המון. אני באופן אישי חוויתי דברים טובים אז אני אשמח, אבל אני לא אתן להן לעשות את זה לבד. אני אעשה מה שאמא שלי עשתה, אני אסע איתן יד ביד ועד גיל 20, תמיד היה איתי מישהו. אז אני לא אתן להן להתמודד עם העולם הזה לבד זה בטוח".

בר רפאלי (צילום: רפי דלויה)
בר רפאלי (צילום: רפי דלויה)

בתקופה האחרונה צילמתם את רפאליז', מה נגלה עליכם כמשפחה שעדיין לא גילינו?
"קשה לי קצת להגיד כי אני לא יודעת איך מסתכלים עלינו מבחוץ כמשפחה אבל מה שבטוח זה שאנחנו מאוד מצחיקים, אנחנו צוחקים המון".

אחרי שעשית שערים נחשקים, קמפיינים שווים והשתתפת בתצוגות הנחשבות מה הפסגה הבאה שלך? החלום הגדול הבא?
"כן מקצועית הגשמתי את עצמי, גם אישית. כרגע אני ממש מרוצה ומסופקת. אין לי חלומות להגשים אני רק רוצה שישאר כמו שעכשיו ובריאות מלאה ואושר ושרק יהיה כמו שעכשיו