אמש שודר פרק סיום העונה של "חתונה ממבט ראשון", ושלושת הזוגות הנותרים הגיעו להחלטות האם להמשיך ביחד אחרי סיום הצילומים. מנו כהן וניצן שיק החליטו להמשיך יחד, שי יעקוקביץ סיים את הקשר עם הדס שוורץ על ספת הפסיכולוגים, ואיתמר עמי וקארין שניידרמן שחוו קשיים לאורך העונה בחרו לתת צ'אנס נוסף לזוגיות. הפרק היה המשך לקודם, בו שלושת הזוגות האחרים עינת בן משה ולירון פז בחרו להמשיך יחד, שני יוסיפון ודני זיסקינד נפרדו, ועומרי קראוס ומעיין רובין נפרדו כזכור רגע לפני ההחלטות. 

בעונות הקודמות היה פרק המשך בו נחשף מה עלה בגורל הזוגות, שכן צילום פרק ההחלטות נערך לפני כשמונה חודשים אך השנה החליטו לוותר עליו. אז יצאנו לבדוק עבורכים מה קורה היום, מי ביחד ומי נפרד, מי עדיין מחפש אהבה ומי מצא את האחד שלו. אז בטח שלא תופתעו לשמוע שאיתמר עמי וקארין שניידרמן שנתנו צ'אנס נוסף לקשר, לא שרדו יותר משבועיים ביחד אחרי סיום צילומי העונה. עמי כבר חובק בת זוג חדשה , אלינה שמה והשניים הספיקו לנפוש יחד ביעדים נחשקים ברחבי העולם. 

איתמר עמי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
איתמר עמי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם קארין שניידרמן נמצאת בזוגיות מרגע סיום צילומי העונה, הם ביחד כבר שמונה חודשים אבל את בן זוגה היא מעדיפה לשמור הרחק מאור הזרקורים,  לפני שלושה חודשים השניים עשו את הצעד הבא ועברו לחלוק קורת גג משותפת. 

שי והדס נפרדו על ספת הפסיכולוג ועדיין כל אחד מהם מחפש אהבה. מנו כהן וניצן שיק נפרדו כמה חודשים אחר התוכנית אך עם שידור העונה החליטו לנסות שוב לעבוד על הזוגיות שלהם. לירון פז שהתארח בתוכנית של אופירה וברקוביץ בשישי האחרון, חשף שהוא ועינת בן משה היו יחד שלושה חודשים אחרי סיום צילומי העונה, סה"כ חצי שנה ביחד מרגע שנפגשו מתחת לחופה, אך לבסוף מה שחיפשו לא קרה והם החליטו להיפרד. "מערכת היחסים שלנו לא הייתה קסם. הקשבנו לקצב של שנינו. ובחרנו אחד בשני יום יום וצעד צעד. לאחר ההחלטות המשכנו בזוגיות ולגור ביחד. אחרי חצי שנה ביחד החלטנו להיפרד. אני כותבת את זה בלב כבד. גם ההחלטה להיפרד לוותה, מעבר לתחושת הכאב האישית, בתחושה שאני אאכזב את כולם. אבל התקבלה בלב שלם שנתתי את כל כולי למערכת היחסים שלנו וקיוויתי שהיא תעבוד. אבל זה לא הספיק ולא הצלחנו לראות את החיים בהווה ובעתיד בצורה שמתחברת לנו" כתבה עינת.

מנו כהן, ניצן שיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מנו כהן, ניצן שיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

שני יוסיפון ודני זיסקינד נפרדו עם סיום צילומי העונה ועדיין כל אחד מהשניים עוד לא מצא אהבה.  מעיין רובין ועומרי קראוס שנפרדו לפני ההחלטות, מצאו כל אחד אהבה משלו. רובין יוצאת עם יובל לוי אדריכל בן 37 כפי שחשפנו, ואילו קראוס שומר על זוגתו בסודיות. 

מתוך ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
מתוך ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)