תשעה חודשי הריון הגיעו בחמישי האחרון לסיומם, כשדנה גרוצקי הפכה לאמא לארבעה כשילדה תאומים - בן ובת. כעת חושפת גרוצקי את שמות הקטנטנים ואת הלידה שהסתבכה. אז הכירו את דין ונינה שמצטרפים לאחותם ג'יה בת השנה וחצי ואלכס בת השבע מנישואיה הקודמים של גרוצקי.

בפוסט שפרסמה גרוצקי אתמול (שבת) ברשתות החברתיות, שיתפה על הלידה שהסתבכה: "אתחיל מהסוף הטוב, ילדתי שני ילדים בריאים, חמודים ואוהבים, בן ובת - דין ונינה. בוקר מוקדם, חדר ניתוח, פלייליסט דביק במיוחד, מחשבות, התרגשות, פחד גדול. אסף צמוד אליי לאורך כל הדרך והכל קורה. המאני טיים, נינה בחוץ, ואני בוכה מאושר. שתי דקות אחריה דין הצטרף למסיבה. וואו הם פה זה קרה. 'הוא קטן' אני שומעת, לוקחים אותו מהר".

דנה גרוצקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנה גרוצקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"לוקחים גם אותה ואז אני מתחילה להיבהל, יודעת שזה לא סימן טוב. עוברת להתאוששות אבל משום מה לא מתאוששת. לא מצליחה לפקוח עיניים, חלשה מאד, כאובה, בחילה נוראית, הכל מעורפל, שומעת מלא קולות מודאגים מעליי, בודקים אותי. עברו שעתיים מסיום הניתוח ואני שוב באותו חדר עם בטן פתוחה. לא אפרט מה הסתבך וכמה. סיימתי ניתוח בטן שני לאותו יום ואז התאוששות. לא מסוגלת לדבר, לפקוח עיניים, הכל כאוב, גם הנפש והלב לא ראיתי את זה בא. זה לוקח קצת זמן, לוקח זמן להצליח לדבר, להצליח להחזיק את הטלפון ולסמס, כל מיני דברים מרגישים כמו משימה בלתי אפשרית, להשתעל, לעשות אפצ'י, לצחוק, להתיישב, ללכת לשירותים. יש לי מזל גדול אני מוקפת במשפחה וחברים מדהימים, כל השאר יסתדר, בריאות לכולם". 

דנה גרוצקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנה גרוצקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)