שעות ספורות אחרי הפרסום הראשון שלנו כאן ב-TMI על הפרידה של הזמר המסלסל ליאור נרקיס ואשתו ב-12 השנים האחרונות, ספיר, השניים עשו עוד צעד דרמטי שחתם את הקשר בינהם. לאחר הפרידה, שהגיעה בעקבות משברים רבים ואף כאלו שהיו מתוקשרים, בשבוע שעבר הגיעו השניים לבית הדין הרבני ופתחו בהליך גירושים ואמש בפעם המי יודע כמה - הסירו עוקב באינסטגרם אחד מהשניה.

בתעשייה זה כבר ידוע, וגם אצל עולם בני הנוער. אבל נראה שגם אצל חלק מהזוגות הבוגרים האקט הדרמטי תופס והשניים החליטו לא לעקוב אחד אחרי השניה יותר ברשתות החברתיות. היום בשעות הצהריים המאוחרות, השניים החזירו עוקב אחד לשניה ונרקיס אף פרסם התייחסות וכתב: "גם לנו יש עליות וירידות. כמו המון זוגות אוהבים. אנחנו גם רבים, מתפוצצים, מדברים וממשיכים הלאה. חבל שהכותרות עפות מכל עבר וללא ביסוס. המשפחה היא ערך עליון בשבילי ובשביל ספיר ואנחנו אוהבים מאוד. יום נישואים שמח לנו". למרות מה שכתב, סמכו על המקורות של ליאורה שהשניים פתחו בהליך גירושים.

ליאור נרקיס, ספיר נרקיס (צילום: אלוני מור)
ליאור נרקיס, ספיר נרקיס (צילום: אלוני מור)

כזכור, הצמד נרקיס ידעו לא מעט עליות ומורדות בקשר בינהם, רק לפני שלושה חודשים פורסם כי  מסיבה שנערכה בביתם הסתיימה באמצע, לאחר שחברים שהוזמנו למסיבה בביתם של בני הזוג נרקיס נקלעו למריבה רצינית בין השניים, מה שגרם לסיום המסיבה. האורחים עזבו את המקום והותירו את הזוג לבדו. נרקיס מאד כעסה במהלך המסיבה, צעקה על ליאור בפני כל האורחים והשליכה פריט יקר לבריכת השחייה. גם לפני שנתיים, השניים חוו משבר ביחסים, וגם אז -אף הסירו עוקב אחד מהשני בחשבון האינסטגרם.