נועה קירל לא יורדת מהכותרות מתחילת השבוע, אחרי פרשת יהונתן מרגי והכפיל בפרסומת של יס ותגובתו הקשה של מרגי ומנהליו לבחירות של קירל ומנהליה לעשות שימוש בזוגיות שלהם לטובת פרסום מסחרי, שוב מככבת הזמרת המצליחה בכותרות. אמש פורסם כי הזמרת המצליחה תשתתף בטקס הבינלאומי של מיס יוניברס שיערך בחודש הבא באילת אלא שעל פי הדיווחים הבלעדיים של "ערב טוב עם גיא פינס", קירל שילמה עבור השתתפותה בטקס, סכום משוער של 200,000 שקלים עבור הופעתה. 

נועה קירל (צילום: מתן צור)
נועה קירל (צילום: מתן צור)

על פי הדיווח, במקום לקבל תשלום על הופעתה, קירל לכאורה שילמה בעצמה על הופעתה ומנהליה הגיבו בבדיחות לפרסום ומסרו ש"אצל קירל זה רק מיליון דולר".  הבוקר התארח בתוכנית הבוקר של ניב רסקין המפיק הראשי של טקס מיס יוניברס הבינלאומי, אסף בלכר ודחה את הפרסומים על הסף. "בואו נגיד את האמת, נועה היא האומנית המקומית הראשונה שמשתתפת בתחרות שכזו. עזבו שטויות. לא שילמה" אמר והוסיף "היא נבחרה להשתתף בתחרות הזו. נועה קירל לא שילמה כדי להשתתף".

אך שעות ספורות לאחר מכן, התארחה טלי אשכולי, מפיקה נוספת של האירוע הגדול בתוכנית הרדיו של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103fm ואמרה: "זה נכון שהיא שילמה כדי להשתתף באירוע, מפני שככה מקובל בארצות הברית. הרי לא היא שילמה, אלא חברת התקליטים האמריקנית שלה. אני חושבת שהצלחנו להביא נוכחות ישראלית משמעותית להפקה הזאת ואני גאה מאוד על כך. נועה היא אמנית גדולה ומגיע לה להופיע". כשנשאלה האם היא מאשרת את הסכום שקירל שילמה על מנת להופיע (200,000 דולר), השיבה אשכולי בפשטות: "פחות או יותר".