בין מופעי החנוכה השונים, ישנו גם אחד שהוא לא רק לילדים, וגם מבוגרים עשויים ליהנות ממנו. "נקסט", הפסטיגל של המבוגרים מבדר בכל יום עשרות אלפי צופים וצופות נלהבים. אך מה שנראה כמו דואטים חברותיים מהבמה, לא כל כך תמימים אם מקבלים הצצה למה שקורה מאחורי הקלעים.

בקונספט של המופע, בו משתתפים השנה עומר אדם, אייל גולן, רביב כנר, מרינה מקסימיליאן, יובל דיין, שרית חדד ועוד כשהאמנים מבצעים דואטים בגרסאות מיוחדות על הבמה.  בתכנונים הראשונים גם אייל גולן ורביב כנר יועדו להיות צמד כזה שמבצע שיר משותף, אלא שקרן פלס ממש לא התלהבה מהרעיון, בלשון המעטה, כך מדווחים היום בוואלה סלבס!

על פי מקורבים, פלס מי שהפכה את כנר לבן הטיפוחיה מאז שהשתתף בתכנית "הכוכב הבא" בו שפטה, לא אהבה את החיבור בין השניים והטילה וטו על שיתוף הפעולה. למרות שגולן הוא אחד הזמרים הגדולים והאהובים ביותר במדינה, פלס אמרה למקורבים שהיא לא מוכנה שהסקנדלים והמעשים בהם הוא היה מעורב יידבקו בכנר ויפגעו בו או בתדמיתו. מצדו של גולן מקורות מקורבים מדווחים ל-TMI כי דווקא נעשתה פניה לאייל גולן לביצוע דואט מכיוונו של כנר אך הזמר סירב.

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של קרן פלס מסר בתגובה: "קרן פלס כמנהלת האמנותית של רביב כנר נשאלה לגבי התוכן האמנותי במופעי נקסט והמליצה לבצע את "רסיסים", להיטו הגדול של כנר לבד, ללא קשר לאייל או לשאר משתתפי המופע. אין הדבר חריג במופעים מסוג זה וההמלצה הזו לא קשורה בשום צורה לשאר המשתתפים במופע".

 מ״ליאם הפקות״ נמסר בתגובה: ״שקר וכזב. אייל גולן סירב בנימוס לבצע דואט עם רביב כנר, מדובר בשמועה זדונית ולא נכונה.״

מטעם הפקת נקסט לא נמסרה תגובה.

אייל גולן (צילום: אור גפן)
אייל גולן (צילום: אור גפן)