בחודש שעבר, עולם הבידור הוכה תדהמה כשנודע על תקרית ירי מחרידה על סט הצילומים לסרט "rust" בכיכובו של אלק בולדווין. על פי הערכות, השחקן אחז באקדח שהיה אמור לשמש כאביזר במה אולם התברר לבסוף כאקדח אמיתי וטעון שירה כדור ופגע בצלמת הלינה האצ'ינס שקיפחה את חייה באירוע הטרגי. 

מאז המקרה, שומר בולדווין על פרופיל נמוך ומלבד ראיון קצר לאתר TMZ בו סיפר שהוא והאצ'ינס היו חברים ושהוא שבור והרוס, נמנע הכוכב מלספק תשובות על מה שאירע על סט הצילומים.

הירי הטרגי של אלק בולדווין: עדויות חושפות התנהלות בעייתית מצד עוזר הבמאי- לחצו כאן

הלינה האצ'ינס  (צילום:  Sonia Recchia gettyimages)
הלינה האצ'ינס (צילום: Sonia Recchia gettyimages)

עכשיו, הוא שובר שתיקה בראיון מיוחד לרשת ABC. בטריילר שפורסם אתמול (רביעי) בתכנית הבוקר "Good Morning America" לראיון שצפוי לעלות לאוויר הערב (שעון ישראל), טוען בולדווין כי הוא מעולם לא לחץ על ההדק שהוביל למות הצלמת. "ההדק לא נלחץ. מעולם לא לחצתי על ההדק. בחיים לא הייתי מכוון אקדח על אף אחד ולוחץ על ההדק" אמר הכוכב למראיין. כשנשאל איך הגיע הכדור לתוך האקדח ענה: "אין לי מושג. מישהו הכניס קליע חי לתוך האקדח. קליע שלא היה אמור בכלל להיות על הסט".

ג'ורג' סטפנופולוס, כתב רשת ABC שראיין את בולדווין סיפר שבמשך 20 שנותיו ככתב לא נתקל בראיון כל כך אינטנסיבי וסיפר כי בולדווין נראה הרוס ושבור אך מאוד גלוי עם רצון לשתף את האמת מאחורי התקרית.

על פי הערכות, עוזר הבמאי הוא זה שנתן לשחקן את האקדח שלא היה מודע לכך שמדובר בנשק חי וטעון. באירוע נפצע גם במאי הסרט ג'ואל סוזה שהספיק להחלים והשתחרר בסוף השבוע שעבר מבית החולים.