חמישי שעבר, ערב, הכניסה לבר־מסעדה "רעמסס" בשוק הפשפשים ביפו: כאחת האדם, הלקוחה נטע ברזילי ממתינה וממתינה להיכנס, עד שתשו כוחותיה והיא עוזבת את המקום באכזבה.

נטע ברזילי (צילום: בר כהן)
נטע ברזילי (צילום: בר כהן)

>מלכת היופי לשעבר רוית ירקוני חוגגת 21 שנות החלמה מהסרטן: "זה היום שלי, החגיגה שלי. היום זה יום גדול עבורי. ניצחתי את מחלת הסרטן בראש, שזה לא מובן מאליו. אני מודה בלי סוף לאלוקים שנתן לי את החיים במתנה".
ירקוני, ברוך רופא חולים. איך חגגת?
"כמו בכל שנה חגגתי עם הילדים את היום המאושר בחיי. את הסופ"ש ביליתי עם בן הזוג שלי. היה מושלם בעזרת השם, לעוד מלא מלא שנים טובות".
מי בן הזוג המאושר?
"אריה רייכל, רופא שיניים".

רוית ירקוני, אירוע פנדורה 2015 (צילום: רפי דלויה)
רוית ירקוני, אירוע פנדורה 2015 (צילום: רפי דלויה)

 >העיתונאי גדעון לוי סיפר במוצ"ש בתוכנית "המטה" של אילה חסון בערוץ 13, כי לאחרונה טס לדובאי וראה שם פוליטיקאי לשעבר, מוקף בשבעה מאבטחים, רץ על החוף. חסון שאלה מי זה הבכיר לשעבר, אך לוי סירב להשיב. אז תדעו כי מדובר בגבי אשכנזי.

שר החוץ לשעבר אשכנזי, בשביל מה אתה צריך שבעה מאבטחים בחו"ל?
"על פי החלטת שב״כ אני מאובטח בארץ ובחו״ל והם אלה שקובעים את רמת האבטחה והיקפה בארץ ובחו"ל. לפיכך יש לפנות בעניין זה אל השירות״.

גבי אשכנזי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
גבי אשכנזי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

 >שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון (זוכרים?) חגג בשישי שעבר יום הולדת 80 בסינמטק בתל אביב. אבי אנג'ל, שבתו נשואה לאלרואי, הבן הצעיר של הירשזון, הפיק לכבוד האירוע סרט מיוחד. אורח הכבוד היה רון חולדאי, שהוזמן על טיקט החבר שלא נטש את הירשזון בימים הקשים שבהם הורשע וריצה עונש מאסר.

 חידה לשבת: מיהו עורך הדין המפורסם שנראה באחד מערבי השבוע שעבר בבר תל־אביבי בחברת בלונדינית רזה וצעירה שממש לא דומה לאשתו? העניינים בין השניים התחממו, ואז הם זינקו למושב האחורי של מכונית הפאר שלו, שחנתה בסמוך. הנהג התבקש לעזוב את הרכב מטעמי צניעות.