אחרי השתתפותו ב"הישרדות" הגיע המאני טיים של יובל המבולבל: לרגל השקת סדרה חדשה של המותג דלתות חמדיה, המבודדות רעשים, יוצא המותג בקמפיין בכיכובו של כוכב הילדים בתקציב הנאמד בכחצי מיליון שקל.

 >היזם הצעיר ליאם שרם קיים אתמול אירוע השקה ל־SPLASH PROJECT - פרויקט ללא מטרות רווח, המשלב אומנות, ספורט וקהילה בעיר תל אביב, שנעשה בשיתוף חברת הצבע נירלט, עיריית תל אביב ובית השאנטי - בית מחסה לנוער בסיכון. לאירוע, שהפיקה המפיקה סימונה שרם, אמו של ליאם, הגיעו אנחל בונני, אירה דולפין, טיטי איינאו, עופר חיון, גיא אדלר, מוטי רייף, אושרי כהן ועוד.

אושרי כהן, אירה דולפין, גיא אדלר, ליאם שרם, אנחל בונני ומוטי רייף  (צילום: ענת מוסברג)
אושרי כהן, אירה דולפין, גיא אדלר, ליאם שרם, אנחל בונני ומוטי רייף (צילום: ענת מוסברג)

>הטייקון ויזם הנדל"ן עדי צים  שרק אתמול חתם על עסקה של 400 מליון שח בבת ים, השתתף באירוע עיר הנדל"ן שהתקיים במלון הרודס אילת, בהנחייתה של ממתגת הערים והנדל"ן עו"ד שיר הספרי. בתוכנית האמנותית הופיע אמן החושים אביב דורה שהפתיע את עדי עם תרגיל קריאת מחשבות ומספרים על עסקאות שעדי ביצע. הקהל נותר נפעם. ככה זה כשאחד עושה קסמים בנדל"ן והשני בטלפתיה.

אביב דורה אמן החושים ועדי צים טייקון הנדל''ן (צילום: מירי אברהם)
אביב דורה אמן החושים ועדי צים טייקון הנדל''ן (צילום: מירי אברהם)

 >יו"ר מועצת המנהלים של חברת מלונות דן, מיכאל פדרמן, הודיע כי מועצת המנהלים של החברה אישרה פה אחד את מינויו של שלומי טחן למנכ"ל הרשת, במקום רונן ניסנבאום.

 >מנהלי ועובדי טבע נאות נפרדו בערב הדלקת נר ראשון של חנוכה ממיכאל אילוז, המנכ"ל הבינלאומי של החברה, שכיהן כ־25 שנים בתפקיד. 

 >אחרי שנפרד מאשתו הראשונה ספיר, הספיק חגי פליסיאן להתחתן עם גברת בשם כנרת, גרושה ואם לשני ילדים.
פליסיאן, אתה זריז.
"קשה להסביר את כל העניין המשפחתי, זה ייקח הרבה זמן ומעדיף לא לפתוח אותו. אני רוצה להיכנס ל'האח הגדול'. מקווה שאת מבינה את הצד שלי".
שמתי לב שאתה נראה פחות דתי בתמונות.
"דתי כל הזמן, האמונה אצלי ברוך השם".

חגי פליסיאן בבית המשפט (צילום: פלאש 90)
חגי פליסיאן בבית המשפט (צילום: פלאש 90)