בעונה השביעית של "המירוץ למיליון" נחשפתם לזוג קארין ואריאל קליינברג הזוג המתוק משדרות שכמעט קטפו את המיליון כשהגיעו למקום השני. בשנה שעברה רגע אחרי ראש השנה התבשרו השניים כי הם מצפים להרחיב את התא המשפחתי ונמצאים בהריון ראשון. הם עוד לא הספיקו לשמוח ולהתרגש ואז גילו שבשלבים מוקדמים להריון, רגע אחרי שבישרו למשפחות,  כי אין לעובר דופק.

מאז, שיתפה קליינברג ברשתות החברתיות את הדרך שעברה, לצד ההתמודדות הלא פשוטה להיכנס להריון אחרי האובדן שחוותה. אבל היום, נר שמיני של החג, שיתפה עם העוקבים שלה את הנס חנוכה הפרטי שלהם. "בהתרגשות עצומה , תפילות ואמונה אין סופית מתרגשים לשתף אתכם שברוך השם אני בהריון!" כתבה.

קארין ואריאל קליינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קארין ואריאל קליינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אתן שותפות כבר כמה שנים במסע שאני עוברת… שיתפתי אתכן על ההפלה הנוראית , העצבות , הבדידות , ההתמודדות הלא פשוטה
וישלי עוד כל כך הרבה לשתף אתכן בנוגע להריון הזה כי חלקכן בטח מבינות שהריון ראשון אחרי הפלה זה סיפור חדש לכתוב!" הוסיפה וסיפרה על הסגולה של כתיבת פתק בערב הדלקת הנר השמיני. בשנה שעברה כתבה פתק יחד עם בעלה בו כתבה על הרצון להרחיב את המשפחה, על פי האמונה מחביאים את הפתח בחנוכיה עד לשנה הבאה ואכן הבקשה שלה התקיימה.

"צריך אמונה. פשוט להאמין. שכל מה שקורה או לא קורה - יש לזה סיבה והבורא יודע הכי טוב מה נכון לנו ומתי זה הזמן המדוייק עבורנו!
חנוכה 2021 אריאל ואני פותחים את הפתקים ומתרגשים מהניסים שבורא עולם עשה לנו ועוד עושה! ואין ספק שהנס הכי מרגש כרגע פועם אצלי ברחם וגדל בנחת ובבריאות ברוך השם".

קארין ואריאל, המירוץ למיליון (צילום: יח''צ)
קארין ואריאל, המירוץ למיליון (צילום: יח''צ)