חמישה חודשים חלפו מאז הפכו מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן להורים לילד שישי, כשכוכבת הילדים הביאה לעולם בת פעוטה שהצטרפה לחמשת אחיה: יולי, ליאו, ריף, ריי ואלי. אלא שכידוע הורות לשישה ילדים קטנים עשויה לעיתים להיות מתכון לאסון בנישואים, וכך קרה לזוג היציב בביצה שנמצא בזוגיות כבר 21 שנים - 14 שנים מתוכן בנישואים. 

כוכבת הילדים ובעלה חווים בחודשים האחרונים משבר בנישואים. יחסיהם עלו על שרטון מה שגרם לניר ויצמן לעזוב את ביתם המשותף ולהתגורר בשבועות האחרונים בדירה של המשפחה בתל אביב. למרות המשבר, השניים מנסים לשדר עסקים כרגיל, ואמש בילו יחד, אך בתום הבילוי כל אחד חזר לבית אחר - היא לביתם והוא לדירה בה הוא מתגורר בשבועות האחרונים.

מיכל הקטנה (צילום: צילום עצמי)
מיכל הקטנה (צילום: צילום עצמי)

למרות המצב בין השניים משחררת הקטנה הבוקר (ראשון) ברכה לרגל חגיגות יום ההולדת של התאומים ריף וריי שמציינים היום יום הולדת ארבע. "אני מקווה שרק תישארו יחד חזקים ומחוברים לכל החיים", כתבה כוכבת הילדים. 

מיכל הקטנה הגיבה לפני זמן קצר על הידיעה וכתבה: "ראשון שמח יקרים שלי! היום הוא בוקר מאוד מיוחד עבורי, זהו יום הולדתם הרביעי של ריף וריי החיים שלי - ובמקום להיות כל כולי ברגע, יצא שההתמודדות קצת אחרת… כי בכנות רגע... האם זה באמת אפשרי לחיות חיים שלמים לצד אותו אדם, לנהל זוגיות, קריירה, ילדים ואהבה מבלי עליות וירידות? תאמינו או לא, ניר ואני מאוד קנאים לפרטיות שלנו, מעדיפים שלא להכניס את כל העולם ואשתו לתוך הצלחת, וגם כשהמצב ״קשה״ אנחנו שם אחד למען השנייה ולא הופכים לזרים ברגעי קושי. אנחנו חברים הכי טובים, תמיד היינו, תמיד נהיה. ואולי בגלל שאנחנו כל כל חשופים, המשבר נראה לעיני חוץ כל כך גדול כרגע, אבל זה בהחלט לא עוזר כשכל מדינת ישראל לוקחת חלק בזה. אנחנו רק בני אדם, בדיוק כמו כולם. רבים, מתווכחים, כועסים, נפגעים, באים, הולכים, נשברים רק שאם השנים למדנו איך להתווכח, איך לריב נכון, איך לכעוס, מה כל אחד צריך בשעת משבר, מתי לקחת מרחק, מתי להתקרב, מתי לדבר ואיך לזקק את מה כל אחד צריך ולמצוא את מה שבאמת מפריע ובעיקר, לעבוד על זה קשה ולתקן ולשפר. כשיש אהבה זה הבסיס להכל! אז תודה רבה לכולם על הדאגה, זו רק המציאות וחלק בלתי נפרד מהחיים. ניר ואני ביחד, פותרים הכל, בזמן שלנו, בכבוד ובאהבה גדולה והכי חשוב, היום זה לא היום הנכון להתעסק בדברים האלה כי זהו היום של ריף וריי, הנס הפרטי שלנו, אנחנו מתרגשים בכל יום מחדש להיות הורים. להיות משפחה".

מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: צ'ינו)
מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: צ'ינו)