העונה החדשה של "גולסטאריות" כבר באוויר, ובין הצ'ילבות שנולדו במגרש הכדורגל בלטו תקוה גדעון וסילבי ז'אן, שסיימו את צילומי העונה במריבה סוערת עם כיסא שהתעופף, חילופי דברים קשים ואיומים. הקטע המדובר לא תועד מול המצלמות אבל הגיע במהרה למדורי הבידור. אלא שמאז סיום צילומי העונה חלפה כבר שנה. ז'אן ניסתה במהלכה להתפייס עם גדעון ושלחה לה סלסלת פינוקים מהודרת, אלא שכוכבת "האח הגדול" סירבה לקבל את המשלוח ושלחה אותו בחזרה לאגדת הכדורגל. 

גם ביום השקת העונה החדשה שנערכה לפני שבועיים ניסו מקורבים לפייס בין השתיים וכפו עליהן חיבוק מזויף מול המצלמות. גדעון הודתה בפני TMI "זה היה חיבוק מאד מלאכותי, אני לא יכולה לשקר". אלא שכעת נראה כי הרוחות בין השתיים נרגעו סופית, וכשהמצלמות לא נכחו במקום, החליטו ז'אן וגדעון ליישר הדורים ולהשאיר את המקרה המצער ביניהן הרחק מאחור. 

תקוה גדעון וסילבי ז'אן על התקרית האלימה ביניהן (צילום: מעיין ריימונד)

זה קרה ביום ההולדת האחרון של גדעון. ז'אן סיסמה לה ברכה והופתעה לקבל תגובה חמה בחזרה. ביום ההתנדבות שערכו בנות "גולסטאריות" במחלקת הילדים בבית החולים בתל השומר, מראה הילדים החולים הוביל את השתיים להבין מה חשוב באמת בחיים והן התקרבו ודיברו, כאילו מעולם לא התעופפו כיסאות באוויר.

סילבי ז'אן מסרה ל-TMI: "לתקוה גדעון יש צד מאד רך, היה לי נעים להכיר אותו. בעיקר כשראיתי את הרגישות והכאב שתקווה חשה מול הילדים החולים. ראיתי תקווה אחרת, לא קולנית, לא רבה, לא מחרחרת אייטמים, לפעמים אנחנו מוכרים למצלמות משהו אחר ממה שאנחנו באמת".

תקוה גדעון (צילום: אור גפן)
תקוה גדעון (צילום: אור גפן)