אחרי יהונתן מרגי והקמפיין של קסטרו, תקרית חדשה בזירה והפעם מכיוונה של רותם סלע ורשת המזגנים 'טורדנו' ותביעות של שני הצדדים. המנחה היפה קיבלה תביעה מחברת המזגנים להם היא משמשת פרזנטורית בחמש השנים האחרונות. התביעה שהוגשה נגד המנחה אוסרת על סלע לשמש פרזנטורית בלעדית לבנק דיסקונט.

סלע, קיבלה לאחרונה הצעה מפתה לשמש פרזנטורית לבנק דיסקונט עבור 2.5 מיליון שקלים לשנה ותמורת בלעדיות. בעקבות ההצעה המפתה הודיעה סלע החתומה בחוזה מול טורדנו, רשת המזגנים, שהיא מסיימת עימה התקשרות בסוף השנה הנוכחית ודרשה שלא ייעשה כל שימוש בחומרים שלה בשנה הבאה.

אחרי עשר שנות חברות עם רותם סלע, אסי עזר עשה את הדבר הבא - לחצו כאן

רותם סלע (צילום: נוי ערקובי)
רותם סלע (צילום: נוי ערקובי)

אלא שטורדנו שכבר חתמו עם סלע על הארכת חוזה לשנת 2021-2022 לטענתם, עבורם תקבל המנחה 850 אלף שקלים לשנה שזה יותר מפי שניים ממה שקיבלה מהם בשנים הקודמות, לא קיבלו את הודעת הפרישה של סלע והגישו נגדה תביעה. לטענתם המנחה יכולה לשמש פרזנטורית לדיסקונט אבל לא לחתום על חוזה בלעדיות עימם.

לטענת סלע ועורך דינה שי אליאסי, סלע חתמה על הארכה עם טורנדו רק על שנת 2021 והארכה לשנה הבאה דורשת את הסכמתה וכאמור סלע לא הסכימה לכך. וכעת מסרבת טורדנו לשחרר מסלע כפרזנטורית. בעקבות זאת טוענים סלע ועורך דינה, כי טורנדו פנו לבנק דיסקונט מה שעלול לסכן את ההצעה שקיבלה מדיסקונט ולגרום לה נזקים בסך מיליוני שקלים אותם תתבע סלע מטורדנו.

משי אליאסי המייצג את רותם סלע נמסר: "מדובר בתביעה קנטרנית וטורדנית הגובלת בעזות מצח של ממש , חסרת כל בסיס עובדתי או משפטי, לאחר שההסכם שבין טורדנו למרשתי הסתיים ב31.12.21. למרות כל זאת טורנדו באופן כוחני וברוטאלי, מנסה לאנוס את מרשתי להמשיך ולשמש הפרזנטורית שלה. זאת ללא קשר להתקשרות שלה מרשתי עם בנק דיסקונט ולראייה מרשתי משמשת פרזנטורית של סמסונג ומותג רהיטי קאזה ועוד צפויים למרתי דברים יפים בהמשך הדרך. ברצוני להדגיש כי מרשתי תתבע מטורנדו את כל הכספים המגיעים לה בגין כל נזק שיגרם לה".