מי את?
ענבל ביבי, בת 24, גרה בנס ציונה. כרגע ממלצרת במסעדה, רווקה לחלוטין ומשתתפת ב‘אקס פקטור  לאירוויזיון‘ (רשת 13). השתתפתי גם ב‘אקס פקטור‘ של שנת 2014. אם תשאלו אותי איך היה לי פעם בתוכנית, אני אגיד ‘סביר‘; אם תשאלו איך היה עכשיו, אגיד ‘מושלם‘. עניין של גיל“.

איך היית מגיבה אם היינו אומרים לך שתזכי ב״אקס פקטור״?
“סביר להניח שהייתי בוכה. אני לא מאלה שזוכות בדרך כלל, ככה שכשאני זוכה זה חתיכת סיפור. בכיתה י“ב, כשהביאו לי תעודת מצטיינת, בכיתי על הבמה מול כולם כמו תינוק. זה היה מביך“.

ענבל ביבי (צילום: אוהד קב)
ענבל ביבי (צילום: אוהד קב)

את לא מעלה הרבה פוסטים. למה?
“אני לא מעלה הרבה פוסטים?! אני לא מסכימה, אני פשוט אוהבת למחוק פוסטים כשמשהו מרגיש לי כבר לא רלוונטי“.

כמה פעמים ביום אנשים מסתלבטים על שם המשפחה שלך? 
“זה אחלה שם, היסטוריה מדהימה עומדת מאחוריו, עם העלייה של סבא שלי, מרדכי ביבי, חבר הכנסת לשעבר, מעיראק לארץ וכל היופי שמאחורי זה, ככה שאני מתגאה בשם מאוד. חוץ מזה כן - הבדיחה שאנשים מריצים עליי על ההתחלה באופן כמעט גורף היא ‘מה, את הבת של ראש הממשלה?׳“.

יש לך קעקוע גדול על החזה. מה כתוב בו ומה המשמעות שלו? 
“בקעקוע כתוב שאתה מייצר את המציאות שלך, בתוספת נוסחה מתמטית מהמדע הקוונטי וצדף מהים. את הקעקוע עשיתי בגיל 18 בעקבות הרבה הבנות משמעותיות שהיו לי. נכון, לא כולם יכולים להתקרב ללב שלי מספיק בשביל לראות אותו בשלמותו“.

ענבל ביבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ענבל ביבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מהי עמדתך לגבי תיקוני פוטושופ בתמונות?
“אני לא עושה פוטושופ לתמונות שלי, אבל שכל אחד יעשה מה שבא לו. בגדול, הייתי רוצה שכל אחד קצת יעוף על עצמו כמו שהוא, מבלי להתייפות באמצעות תוכנות“.

האם אי פעם הוטרדת מינית באינסטגרם? 
“כיום הרבה דברים נחשבים להטרדה. אני משתדלת להזיז כל דבר שהוא לא איום ממשי מהתודעה שלי, ככה שגם אם גברים מתחילים איתי בדרך לא מנומסת באינסטגרם, אני פשוט חוסמת וממשיכה הלאה“.

נתונים: מערכת IMAI של חברת המשפיענים LEADERS

ענבל ביבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ענבל ביבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)