השחקנית ואושיית הרשת, מאיה ורטהיימר, בדרך כלל משתפת בדברים מצחיקים מחייה ומעלה חיוך בקרב העוקבים שלה, אלא שהפעם היא שיתפה בנושא משפחתי רגיש ולא יכלה לעצור את הדמעות. ורטהיימר סיפרה בקול צרוד כי "יש לנו עיניינים של בריאות בבית" ולא יכלה לעצור את הדמעות.

עוד הוסיפה וסיפרה ורטהיימר, מבלי לשתף בפירוט בעניינים הבריאותיים או לספר מי חווה אותם: "זה לא שלי ולכן לא אפרט. אני לא רוצה לשתף ואני לא רוצה שנדבר על זה וזה עניין שאני מדחיקה הרבה זמן כי כ. אז גם ההודעות של 'מה קורה עם...', זה גומר אותי כי פשוט אין לי חדשות טובות אף פעם. כל כך מקווה לנס שיבוא".

מאיה ורטהיימר, אסך זמיר ובתם אסיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר, אסך זמיר ובתם אסיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה ואמרה ורטהיימר: "אני רוצה להגיד תודה על החיבוק, החום ושזה לא טריוויאלי. הייתי אומרת שאני אקח הפסקה מהאינסטגרם אבל דווקא המרחב הזה עושה לי טוב". עוד הוסיפה השחקנית וכתבה: "אתם באמת מהממים, וגם כשאתם לא שואלים אני מרגישה אתכם ואת החיבוק שלכם. הרגעים האלה לצערי הם חלק מהחיים, ובאופן מוזר או שלא, אני מעדיפה לשתף פה כי זה מקל עליי. זה אכן רגע מאוד אינטימי, אבל דווקא לשחרר את זה פה, גם מאפשר לי לשחרר את זה, וזה עוזר לי". 

כזכור, בן זוגה של ורטהיימר, אסף זמיר נמצא בימים אלו במרחק אלפי קילומטרים ממנה ומבתם המשותפת אסיה, כיוון שהוא התחיל את תפקידו כקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, בעוד ורטהיימר נשארה בישראל בעקבות פרויקטים חדשים בקריירה. שיהיה רק בריאות!

מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: רפי דלויה)
מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: רפי דלויה)