האיחוד של "חברים" היה אחד מרגעי השיא של השנה החולפת. החבורה שכולם אוהבים לאהוב התקבצה לפריים נדיר מאוד כמעט 16 שנים מאז שודר הפרק האחרון של אחת הסדרות המצליחות בהיסטוריה, ואם גם אתם הרגשתם שהחיים חולפים לכם מול העיניים כשצפיתם בששת השחקנים שהתבגרו ונראו פתאום כמו ההורים של הדמויות האהובות, אתם לא ממש לא לבד.

ג'ניפר אניסטון חושפת את האמת על השמועות לזוגיות עם דיוויד שווימר- לחצו כאן

בראיון ל-"The Hollywood Reporter" סיפרה ג'ניפר אניסטון, הלו היא רייצ'ל גרין המיתולוגית על הרגע בו העבר הציף אותה עד כדי כך שהיא ברחה מהסט במהלך צילומי האיחוד.

"מסע בזמן הוא דבר קשה. אני חושבת שכולנו היינו די נאיבים שהתחייבנו לזה (האיחוד). חשבנו לעצמנו איזה כיף זה הולך להיות? הם יקימו לנו את אותם סטים בדיוק כמו שהיו אז. אבל אז את נכנסת לשם וקולטת כמה זמן באמת לא היית על הסטים האלה. זה פשוט הפתיע אותי בגלל שחשבתי לעצמי 'היי עבר, זוכר אותי? זוכר איזה מבאס זה?' חשבת לעצמך שהכל נמצא מול העיניים שלך, שהחיים שלך הולכים להיות מהממים ואז את נזכרת שבסופו של דבר נכנסת לאחת התקופות הקשות בחייך".

אניסטון המשיכה לשתף בחוויה הטראומתית: "הכל היה מאוד צורם. יש מצלמות בכל מקום ואני גם ככה כבר מאוד אמוציונלית אז הייתי חייבת לצאת משם בנקודות מסיומות. אין לי מושג איך הם חתכו את זה".

על התקופה הקשה שהגיעה לאחר התכנית סיפרה הכוכבת שזה היה מאוד צורם: "לכולנו היתה מחשבה ברורה על איך העתיד הולך להיראות, על הדברים בהם אנחנו הולכים להתמקד ולעשות והכל פשוט השתנה בלילה אחד".

אותה תקופה קשה בחייה כוללת את הנישואין והגירושים המפורסמים מבראד פיט. אניסטון אמנם לא מתייחסת אל השחקן באופן ישיר אבל אומרת במהלך הריאיון ש"האם זה קטע מטריד לעבור את כל השטויות החשוכות האלה מול כל העולם? אכן. זה לא נוח. אבל הכל עניין יחסי. היתה לי בחירה- לגור מתחת לשמיכה שלי ולאכול שם שוקולדים לנצח או לצאת לעולם, למצוא פורקן יצירתי, לפרוח, לשגשג וזה אכן מה שקרה עם הסרט "The Break-Up" (קומדיה רומנטית בכיכובה משנת 2006)".

TMI פה תמיד לשעת צרה ג'ן. רק תתקשרי בכל שעה מאמי, אנחנו הכי כתף תומכת.

לא אוכלת שוקולד מתחת לשמיכה מאמי. אניסטון ופיט (צילום: רויטרס)
לא אוכלת שוקולד מתחת לשמיכה מאמי. אניסטון ופיט (צילום: רויטרס)