בחידון התנ"ך העולמי למבוגרים, שנערך בחנוכה בקריית האוניברסיטה בהר הצופים, הצליחה המצלמה לתפוס את המנחה המיתולוגי, אבשלום קור, עם בת זוגו החדשה תרצה שקד, שהייתה עד לאחרונה יו"ר איגוד מנהלי הספריות בישראל, כשהם צמודים ומחויכים. השניים, אגב, הכחישו במשך שנה את הזוגיות, אבל כנראה שעם גירושיו הסופיים של קור הם החליטו לצאת לאור.

תרצה שקד, אבשלום קור (צילום: פרטי)
תרצה שקד, אבשלום קור (צילום: פרטי)

>מערכת יחסים חמימה צומחת לאחרונה בין סולימאן מסוודה, הכתב לענייני ירושלים ומפלגות ערביות של כאן 11, לתמר פרחי, יועצת התקשורת של ח"כ צבי האוזר. מסוודה ופרחי סירבו להגיב. האוזר מסר כי אינו מתערב בחייהם האישיים של עובדיו.

>אחרי שגרושתו (בפעם השנייה), מיטל סודרי, נכנסה למערכת יחסים עם עו"ד אוהד חן, גם איציק סודרי מצא לעצמו זוגיות חדשה: עם עלמה העונה לשם חדווה פרסר.
סודרי, מצא אישה מצא טוב?
"אנחנו יוצאים כבר מספר חודשים. טוב לנו מאוד ואני מאושר. חדווה בת 38, משפטנית ומנגנת על פסנתר מחוננת וירושלמית, במקור משכונת הר־נוף בירושלים".

איציק סודרי וחדווה פרסר (צילום: פרטי)
איציק סודרי וחדווה פרסר (צילום: פרטי)

>זוגיות מלבלבת חדשה גם להיידי מוזס, שתחגוג בקרוב 40 ושואפת בקדנציה הבאה להפוך לח"כית מן המניין.
היידי, ברכות.
"אני עם בת זוג ארבעה חודשים. מושלמת. אישה מהשמיים. ממש את שאהבה נפשי מצאתי. איתה אתחתן בעזרת השם. חתונה לא מסורתית, כי בכל זאת לא אצחק ליהדות בפנים. לא חופה וכאלה. מסיבת מחויבות. טבעות וכאלה. לא ייאמן איך אנחנו לעתים נאבקים על הדובי הקטן כשאלוקים עומד ומחזיק מאחוריו דובי ענק. כמה שהאמונה משתלמת. היא חצי קלאץ' בארון עדיין. יש לה תהליך לצאת. המשפחה מרוקאית מסורתית שם. מהות הגאונות היא סבלנות אין קץ".
ומה שלום אבא?
"אבא כותב את הספר השני שלו. נהנה מהחיים. היה לנו נס גדול איתו. כמעט והלך מהקורונה הזו. בארה"ב".
חלומות פוליטיים?
"הייתי בשטח בחנוכה. וואו. בכנסת ה־25 אני בפנים. מקום 26 בעזרת השם. יש לי תמיכה עצומה בקרב מתפקדי הליכוד".