רחוב קטן ושקט בתל אביב: מכונית אחת שעומדת גורמת לפקק ארוך ולצפצופים. אחרי כמה דקות נהג עצבני יוצא בסערה מהמכונית שלו ודופק בעצבנות על חלון המושב שליד נהג המכונית. החלון נפתח לאטו ופנים מבוהלות ועגלגלות מגיבות בקול רועד: "למה ככה, הבהלת אותי". המבהיל צועק בהתלהבות: "ארקדי דוכין! איך אני אוהב אותך, אבל למה ככה לחסום את הכביש?". הנהגת במושב שליד דוכין ממהרת להתנצל: "אתה צודק", והמכונית ממריאה מהמקום.
דוכין, לא שמת לב כי הקשבת לרדיו בלה בלה?
“אה נכון, אני נזכר. זו הייתה אשתי, היא נהגה. בחור חמוד העיר לי. פתאום הבנו שאנחנו מכירים וצחקנו. אני מתנצל שהפרעתי בתנועה. מקדיש לך את השיר ‘היא לא דומה'".

ארקדי דוכין  (צילום: ראובן כהן)
ארקדי דוכין (צילום: ראובן כהן)

>המפיק משה אדרי נצפה בשעת בוקר מוקדמת בטיילת ת"א בהליכה נמרצת, במכנסיים קצרצרים ועם תלתלים שמתבדרים מהצפרירים שנושבים מהים.

>הנה מה שלא תראו בטקס מיס יוניברס ביום ראשון הקרוב. דנה אינטרנשיונל הייתה אמורה לפתוח את חצי הגמר עם נטע ברזילי ועם זמר מחו"ל, שלא יגיע בגלל האומיקרון.

>מי שגנבה את ההצגה בערב המצטיינים של ענף הבנייה שנערך באולמי "האחוזה" במודיעין, בנוכחות שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, הייתה מפעילת העגורן צריח קידיסט גברזגי, שעלתה מאתיופיה לפני 16 שנה וזכתה לתעודת הוקרה מיוחדת על עבודתה האחראית בגבהים. את תעודת ההצטיינות (וגם את המענק הכספי) העניק לה יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, יצחק מויאל.

>בחג החנוכה הגיע ח"כ איתמר בן גביר עם אשתו אילה וששת ילדיהם לנפוש בעיר טבריה, שחה בבריכה המחוממת, אכל קובה אצל הפעיל החברתי יעקב עמר ואפילו הספיק לחלק סלי מזון לנזקקים. בפרסום בפייסבוק עקץ בן גביר את משפחת בנט: "בניגוד לאשתו וילדיו של בנט, אני מקבל את החלטת רה"מ וחוגג חופשה בישראל".

איתמר בן גביר בהר הבית (צילום: מטה ארגוני המקדש)
איתמר בן גביר בהר הבית (צילום: מטה ארגוני המקדש)

>הסכם yes UP, שאותו השיג יו"ר ועד עובדי yes, אלי כהן, זיכה אותו בפרס "מגן העובדים", הפרס השנתי של ההסתדרות הלאומית לוועד המצטיין. את הפרס העניקו יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי ושרת החינוך יפעת שאשא ביטון באירוע שאליו הגיעו אלפי עובדים המאוגדים בארגון.