הדוגמנית אסתי גינזבורג שוב מעוררת את זעמם של העוקבים. לפני חודש היא עלתה על המוקד בעקבות פרסום ההריון השלישי של גינבורג ובעלה עדי קייזמן. מה שהוביל למטר של ביקורות בעיקר ממי שהיה חברם הטוב של הזוג ואיש יחסי הציבור שלהם רני רהב שרתח כי קייזמן וגינזבורג חיים להנאתם באל.איי ומרחיבים את התא המשפחתי, בעודם חייבים לכאורה לאנשים כספים.

כזכור, קייזמן וגינזבורג עזבו את הארץ במפתיע לאל איי, יש שטוענים כי ברחו, והותירו אחריהם לכאורה על פי הפרסומים השונים חובות כבדים. אלא שכעת מצליחה הדוגמנית בדימוס לעורר שוב את זעמם של העוקבים הפעם בגלל תמונה חושפנית מדי מעברה ששיתפה ברשתות החברתיות בה היא לובשת חזייה כמעט בלי בד וכתבה: "צריכה לעבוד על השיזוף". צעד שפחות מאפיין את התנהלותה של גינזבורג לאורך הקריירה שלה כדוגמנית.

העוקבים מיד תקפו וביקרו: "גועל נפש", "לאן הגענו", "חבל שכאמא את מפרסמת תמונה לא צנועה" או "לא יפה ולא מחמיא". אחרים כתבו: "לא מכובד", "איכס", מחפשת צומי", "בושה למה קרעת את החזייה",  או אחר שכתב: "קחי את בעלך תחזרו לארץ, את תעבדי על השיזוף והוא יענה על שאלות של יחידת 433, יש כמה אנשים בארץ שמאד מחכים לו", ועוד תגובות קשות.