לפני כשבוע התייצבה על הסט שרית פולק שהצטלמה לקמפיין החדש לחברת ההלבשה התחתונה "סלוגי". מה שהיה אמור להיגמר בעוד יום צילומים שגרתי, נגמר בסערה גדולה שהתרחשה מאחורי הקלעים המערבת גם את בעלה של הפרזנטורית, הזמר המצליח סטטיק. התקרית הייתה אמורה להישאר בסודי סודות, הרחק מגופי התקשרות אלא של-TMI הגיעו הפרטים העסיסיים שנותרו על רצפת חדר העריכה, וחלקם גם יישארו כך.

תוכנית הבידור המצליחה "ערב טוב עם גיא פינס" הוזמנו לסט הצילומים לראיין את הפרזנטורית של הרשת, אלא שלפני הגעתם לסט הצילומים תיאמו מול הסוכנת כי בראיון תאלץ פולק להגיב לחרושת השמועות שרצה בחודשים האחרונים בברנז'ה ובתעשייה ואיך והאם היא השפיעה על הזוג.  פולק והסוכנת שלה אישרו את השאלות ואף שמחו על ההזדמנות שניתנה להם להכחיש את השמועות שרצו לאחרונה.

"קבוצת מטרידים שפלה וחסרת חינוך": סטטיק הוטרד בטלפון ולא נשאר חייב - לחצו כאן

שרית פולק (צילום: יח''צ)
שרית פולק (צילום: יח''צ)

במהלך הראיון שהעניקה פולק לפינס, במהלכם השיבה לשאלות בגבורה וכאמור הכחישה את השמועות, סוכנת מטעמה צילמה את הראיון המדובר בנייד, בסופו שרית שלחה את הראיון לבעלה הטרי סטטיק שיחווה את דעתו. אממה סטטיק לא אהב את מה שראה ואפילו זעם ורתח על הראיון שהעניקה אשתו, מה שהוביל לעימות בין הצדדים.

סטטיק סירב בתוקף לשדר את הכתבה המדוברת אלא שהכתבה כבר צולמה וזה לא היה בידיו או בשליטתו לשנות את גורלה. הזמר ומנהליו לא וויתרו היות כי מדובר בחייו האישיים, ופנו לכל הגורמים האחראים על שידור הכתבה. לבסוף החליטו במערכת גיא פינס לגנוז את הכתבה, לפחות לעת עתה, כדי לא להיכנס בין השניים.

כל המעורבים בכתבה סירבו להגיב לידיעה.

סטטיק, שרית פולק (צילום: אביב חופי)
סטטיק, שרית פולק (צילום: אביב חופי)