כבר קשה לעקוב אחרי עלילות כוכבי "האח הגדול", ג'וזי זירה וקארין עליה, אחרי שנפרדו, חזרו ושוב נפרדו. כזכור, השניים שבילו יחד בבית "האח הגדול" במשך שלושה חודשים, לא יצאו משם עם זוגיות אלא שאחרי היציאה מהבית נתפסו במספר דייטים. זירה שהתראיין ל-TMI טען כי אין כלום, אך החיוך והמבוכה אמרו אחרת. חודשים אחר כך, כשהם שומרים על חשאיות מפני אמצעי התקשורת, השניים נפשו יחד במיאמי, שם שיתפו בתמונה זוגית ראשונה.

מאז השניים הפרידו כוחות כשהגיעו בנפרד לאירוע של חברים משותפים. יום למחרת זירה מחק את התמונות המשותפות מהאינסטגרם, אלא שכעבור מספר ימים דווח על קאמבק כשהשניים שיתפו סטוריז משותפים ונכחו יחד צמודים במיוחד בחתונה של חבר משותף. מאז צצו שמועות שהם נפרדו שוב ועליה שהתראיינה בשבוע שעבר ל-TMI הודיעה סופית כי השניים בנפרד והעדיפה לא להרחיב בנושא מכבוד לבן זוגה לשעבר.

קארין עליה, ג'וזי זירה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קארין עליה, ג'וזי זירה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הבוקר (שני) שיתף זירה בתמונה בה הוא אוחז ידיים עם אנונימית ששמה שאנל, באירוע חתונה של חבר קרוב, וכתב: "האוסטרלית המועדפת עליי". לטענת מקורבים לג'וזי מדובר בידידה בלבד, אך אתם יודעים איך זה מתחיל ואיך זה הרבה פעמים נגמר. ימים יגידו! זירה שכנראה ממש לא אהב את הפרסומים הספיק למחוק את התמונה.

ג'וזי זירה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'וזי זירה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)