הזמרת נסרין קדרי עברה בשבוע שעבר ימים לא קלים לאחר שהתאשפזה בבית החולים לאחר שניתוח קוסמטי למתיחת בטן שעברה בטורקיה הסתבך, והתפרים שעשו לה נפרמו וגרמו לזיהום. קדרי, שכבר שוחררה לביתה נאלצה לבטל הופעות כדי לנוח ולצבור כוחות לאירוע השקת המיזם המוזיקלי החדש שלה. 

אבל לאור שבועות לא קלים ורצף של אירועים פחות חיוביים שפקדו את חייה של הזמרת לאחרונה, החליטה קדרי לעשות 'ציפורה אהרון' ולהזמין מכשפה הביתה שלה. זוכרים איך אמו של הזמר דודו אהרון, הזמינה רב שעשה טקס לגירוש שדים לבנה הזמר שהיה מאורס לבת זוג שציפורה לא אהבה? מקורות יודעי דבר ליחששו ל-TMI כי השבוע זכתה הזמרת קדרי לביקור פרטי בביתה מג'ניפר איסקוב הידועה בשמה "המכשפה הלבנה" שמוכרת כמי שפותחת בקלפים, מסירה כישופים ועין הרע ופותחת מחסומים לכל מי שמרגיש תקוע או עם בעל ביש גדא.

למי שהספיק לשכוח הרבה קרה בחייה לאחרונה, בשנה שעברה עשתה קדרי צעד גדול כשלאחר שמונה שנים שהייתה חתומה ב"ליאם הפקות" ויוצגה במשרד של אייל גולן, לאחר שהייתה תחת חסותו מאז "אייל גולן קורא לך", היא יצאה לדרך עצמאית ועברה לייצוג אחר. בנוסף, שמה גם עלה לא מעט לכותרות בהקשר הזוגי ותקריות שונות עם משטרה.

מטעמה של ג'ניפר איסקוב נמסר: "יש לנו יחסים טובים עם נסרין וכן הגענו לשאול את שלומה".

ממשרד יחסי הציבור זאביק דרור נמסר: ״נסרין אינה מאמינה בכישופים ועין הרע. מדובר בחברה שהגיעה לשותף שלה בדירה. הקסם היחיד שקורה בחייה זה הפרויקט המוסיקלי שהשיקה השבוע nasrin’s garden  בו היא משקיעה את כל מרצה וכוחה״.