הדוגמנית והשחקנית יעל שלביה, הצטלמה לקמפיין חדש של "ZER4U" לקראת הימים המאוהבים ביותר בשנה: ולנטיין, יום המשפחה ויום האישה הבינלאומי, יחד עם תוספת מפתיעה לצידה, הכלבה המשותפת שלה ושל בן זוגה, ברנדון קורף, אלה. מי ששימש כבייביסיטר של הכלבה היה קורף שהביא אותה לסט וטיפל בה לאורך הצילומים. 

שלביה סיפרה על הסט שאלה זכתה גם לטיפול ביוטי לפני הצילומים כמצופה מדוגמנית ושתיהן הפגינו מתיקות יתר על הסט בסשן מיוחד, משפחתי ופרחוני כמובן. שלביה שבקרוב תשתחרר מצה"ל, סיפרה על התוכניות להמשך והתייחסה לאמירה שלה בראיון, כשסיפרה על השינוי התזונתי שעשתה ואמרה: "במהלך טיסה עם בן זוגי הוגש לנו קינוח, וכשבאתי לאכול אותו ברנדון אמר לי: 'למה זה טוב?'. הוא צדק וממש מהרגע הזה החשיבה שלי השתנה". עוד הוסיפה: "אישה שמנה עלולה להיות פחות בריאה".

יעל שלביה (צילום: זר פור יו)
יעל שלביה (צילום: זר פור יו)

שלביה שמדגמנת מודל יופי רזה, עוררה זעם גדול ברשת והואשמה כמי שמעודדת בולימיה ואנורקסיה, בין היתר גם על ידי יהודית באומן, אשתו של שימי תבורי, שבתה קארין סובלת מהמחלה הקשה. 

מה המחווה הכי רומנטית שברנדון עשה לך?
"יש הרבה מחוות רומנטיות. הכי רומנטית זה שהוא הגיע לארץ בהפתעה. פשוט נכנס הביתה בלי להודיע לי בתקופה של הקורונה. זו הייתה חוויה מפתיעה ומרגשת".

בקרוב את משתחררת, מה התוכניות שלך להמשך? 
"אני מאמינה שיותר לטוס. קצת ארצות הברית, קצת אירופה. ברור שהארץ זה הבית, אבל קצת יותר לטוס, לעבוד מסביב לעולם.

תעברי לגור עם ברנדון באל.איי?
"נאבר סיי נאבר".

יעל שלביה (צילום: זר פור יו)
יעל שלביה (צילום: זר פור יו)

בראיון שערכת התבטאת נגד השמנה וזה גרר ביקורת רבה על עידוד לאנורקסיה. את מתחרטת על מה שאמרת? 
"ממש לא, כי לא דיברתי על שום דבר שקשור לאנורקסיה אלא על אורח חיים בריא. פשוט אנשים לפעמים לוקחים דברים או שהם נכתבים דברים בצורה שלא כל כך ברורה לכולם אבל הדבר האחרון שאני, יעל, מעודדת - זה אנורקסיה ואני חושבת שכל מי שמכיר אותי גם יודע את זה". 

לינור אברג'יל התבטאה כנגד טקס מיס יוניברס. את חושבת שהוא עדיין רלוונטי היום?
"זו מסורת מאוד נחמדה שאנשים התרגלו אליה והיא קורית כל שנה. אני כן מסכימה עם הדעות השונות שאפשר לחדש ולרענן ולהוסיף לזה מסר קצת יותר עמוק ממה שזה כרגע".  

יעל שלביה (צילום: זר פור יו)
יעל שלביה (צילום: זר פור יו)