השבוע חשפה הזמרת בילי אייליש שהחלה לצפות בפורנו אלים כבר בגיל 11. הווידוי הלא אופייני הזה עורר כמובן סערה בכל העולם ואייליש אף הוסיפה לספר על הסיוטים והפגיעה שגרמה לה הצפייה הממושכת בתכנים האלו. מדובר כמובן בווידוי חריג לכוכבת הוליוודית במעמדה כשלרוב בראיונות מסוג זה, מוקפים הכוכבים בסוללת אנשי יח"צ שעוזרים למנוע התבטאויות כאלו, אולם לא תמיד זה מצליח להם.

ב-TMI יצאו לבדוק מה הוידויים הכי מופרעים של מיטב סלבריטאי הוליווד ואלוהים אדירים, אתם לא תאמינו עם איזה ממצאים חזרנו: 

טום קרוז וצואת היונים המושלמת

טום קרוז נהנה כבר שנים מתדמית הכוכב האולטימטיבי שמסרב להתבגר, ואם רציתם לדעת איך הוא עשה את זה עד עכשיו זה ממש פשוט - קרוז סיפר לחבריו שהוא בסך הכל נוהג לערבב צואת יונים עם מים וסובין אורז (קליפת גרעין האורז) ולמרוח על פניו. תראה טום, לא מזלזלים חלילה שלא תבין אותנו לא נכון, אבל לפי התמונות האחרונות שלך, לא נראה לנו שהקקי הזה עובד כל כך. ממליצים לעבור לגללי יען.

מניין העור שלי? מקקי של חיות כמובן. קרוז(צילום: רויטרס)
מניין העור שלי? מקקי של חיות כמובן. קרוז(צילום: רויטרס)

קייטי פרי מצחצחת שיניים בלי הפסקה

קייטי פרי סיפרה בכמה הזדמנויות על טראומת השיניים שחוותה בילדות. הזמרת נאלצה להתמודד עם 13 חורים בשיניים ובעיות בלי פוסקות בחניכיים עד שהגיעה למצב שלכל מקום אליו היא נוסעת, היא תמיד מצטיידת בעשרות מברשות שיניים ומצחצחת בממוצע כ-6 פעמים ביום. קייטי מאמי, לא יותר קל להעביר חוט דנטלי? הן יתפוררו בסוף, תזכרי מה TMI אומרים לך.

i brushed my teeth and i liked it(צילום: צילום מסך)
i brushed my teeth and i liked it(צילום: צילום מסך)

ג'וני דפ ואוסף הברביות המושלם

הקריירה של ג'וני דפ אמנם נמצאת בנפילה חופשית בשנתיים האחרונות אבל זה לא מונע ממנו לעצור הכל ופשוט לשחק קצת עם אוסף הברביות המתוק שלו. השחקן סיפר בתכנית הלייט נייט של ג'ימי קימל שנהג לשחק עם ביתו לילי רוז דפ בברביות כשהייתה קטנה וכך יצר קולות לחלק מהדמויות הכי מפורסמות שלו. ומה קרה שלילי רוז גדלה והפסיקה להתעניין בבובות הבלונדיניות? ובכן, דפ פשוט שמר אותן לאיחסון כחלק מקולקציה פרטית. מה שטוב לך ג'וני, מי אנחנו שנשפוט? ברביות הן חברותינו הטובות ביותר.

ג'וני בחור אחראי. כל בוקר ב-6:30 משחק עם הברביות(צילום: רויטרס)
ג'וני בחור אחראי. כל בוקר ב-6:30 משחק עם הברביות(צילום: רויטרס)

אנג'לינה ג'ולי ושרשרת הדם המופלאה

הרבה לפני הנישואים, הגירושים והחיים המסובכים עם בראד פיט, ג'ולי הייתה נשואה לשחקן בילי בוב תורנטון וחשפה כי השניים נהגו לענוד שרשראות תואמות שבכל אחת מהן מצוי דם של האחר. כן כן, ליטרלי ענדו את הדם אחד של השני. TMI ממליצים על שרשרת חצי לב שבורה, זה קצת פחות מסובך לא?

אוהבת דם מאמי מה לעשות? אוהבת מכורה  (צילום: רויטרס)
אוהבת דם מאמי מה לעשות? אוהבת מכורה (צילום: רויטרס)

מת'יו מקונהיי VS דאורדורנט

מת'יו מקונהיי סיפר כבר בשנת 2005 שהפסיק להשתמש בדאורדורנט מכיוון שהתכשיר מזיק לגוף שלנו. לטענת השחקן המצליח, אחרי תקופה ממושכת ללא המוצר, הגוף שלנו מתחיל לייצר ריח גוף טבעי ונעים. כאן TMI דווקא כן שופטים אותך מת'יו. דחוף ללכת לבשם את בתי השחי שלך, אין לזה צורה.

תזהר להרים את היד יותר מדי אנחנו מסתכלים. מקונהיי (צילום: kevin mazur gettyimages)
תזהר להרים את היד יותר מדי אנחנו מסתכלים. מקונהיי (צילום: kevin mazur gettyimages)

ליזו+מת'יו מקונהיי VS דאורדורנט

אם כל זה לא מספיק, ליזו סיפרה לכל המעריצים שלה שלאחר שנחשפה לעובדה כי מקונהיי מסרב להשתמש בדאודורנט, גם היא הפסיקה ונותנת לבתי השחי שלה את החופש להיות מה שבא להם להיות. ליזו יפה שלנו, לכי פסקה אחת למעלה ותראי איך שפטנו את מת'יו. אותו דבר כלפייך.

טבעית טבעית טבעית. ליזו (צילום:  Bryan Bedder gettyimages)
טבעית טבעית טבעית. ליזו (צילום: Bryan Bedder gettyimages)

מילה קוניס ואשטון קוצ'ר לא מתקלחים

במחשבה שניה, ליזו ומת'יו דווקא ממש סבבה כי מילה קוניס ואשטון קוצ'ר חשפו שהם פשוט מאוד לא מתקלחים. הזוג ההוליוודי סיפר בפודקאסט שהם פחות מאמינים במקלחות. קוצ'ר הוסיף לומר שאם הוא חייב הוא רוחץ רק את בתי השחי והמפשעות שלו ואילו קוניס חשפה שגם את שני ילדיהם הם לא רוחצים, אלא אם כן ממש רואים עליהם לכלוך. הלאה, אנחנו עוברים הלאה ולא מגיבים על זה. TMI בוגרים ברמות די.

''נראה לך יש מים חמים? חחחח סתם סתם הבנת את הבדיחה?'' (צילום: AFP)
''נראה לך יש מים חמים? חחחח סתם סתם הבנת את הבדיחה?'' (צילום: AFP)

קים קרדשיאן והשלייה הטעימה

לא ציפיתם שמלכת הוליווד תיעלם מהרשימה הזאת נכון? קרדשיאן שחשפה שלאחר הלידות של נורת' וסיינט היא רצתה לאכול את השלייה של עצמה כי שמעה שזה מפחית את הסיכון לחלות בדיכאון אחרי לידה. אבל קימי כמו קימי עושה הכל בסטייל, אז היא פשוט ביקשה שיכינו לה מהשלייה גלולות לבליעה והתוצאה באמת פרייסל'ס. אותך אנחנו באמת לא שופטים, כבר מזמן הבנו שהכל אצלך מותר ושאין גבול למופרעות.

השליה שלי יותר טעימה משלך כי היא עשירה יותר(צילום: צילום מסך אינסטגרם)
השליה שלי יותר טעימה משלך כי היא עשירה יותר(צילום: צילום מסך אינסטגרם)