טהוניה רובל חשפה אמש (מוצ"ש) בראיון לחדשות 12 שחוותה בעברה מערכת יחסים מתעללת ולא ציינה שמות. הגרוש של רובל, יניב בן משה, לא נותר אדיש ושיתף פוסט רגע אחרי שידור הכתבה בו הבטיח שבקרוב תצא כל האמת לאור, וכך כתב: "ככה זה שאת בלי כישרון, את חיה מכותרות עלובות. עד היום שתקתי וניסיתי בכל דרך לשמור על הכבוד האבוד שלך, בכל זאת האמא של הילדה שלי. קחי בחשבון שכל המדינה תדע את הפרצוף האמיתי שלך. (הכל, כולל הכל). כל המדינה תדע למה פירקתי את הבית. להבדיל ממך לי יש סרטונים, קבלות והוכחות. לך יש נייר טואלט".

טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: נוי ערקובי)
טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: נוי ערקובי)

אלא שכבר הבוקר, שעות ספורות אחרי הראיון של רובל, קיים בן משה את הבטחתו ושיתף סרטון באינסטגרם. בסרטון תועדה רובל מבלי ידיעתה במהלך מריבה בין השניים, ונשמעת מאיימת על בן משה שאם הוא לא יוצא מהבית תוך עשר דקות היא מוציאה לו צו הרחקה ומגישה תלונה במשטרה על אלימות.

לצד הסרטון כתב: "ככה נראית אישה שרוצה להרוס לגבר את החיים. זה רק סרטון אחד מיני רבים שאני הולך לפרסם. תכף תבינו איך ועם מי חייתי. עצוב לי שיש נשים שבאמת צריכות שנעצים אותן ובמקום זה נותנים במה לשקרים תככים ומזימות. הגיעו מים עד נפש".

בעקבות הכתבה ששודרה אתמול בחדשות 12, להלן תגובת עורך דינה של טהוניה רובל; אדיר מזוז: "על אף ששולחתי בחרה שלא להזכיר, אף לו ברמז, מיהו בן הזוג איתו הייתה במערכת היחסים מתעללת, בחר מר יניב בן משה לחשוף כי מדובר בו, ואף הגדיל לעשות והחל לחשוף סרטונים אשר יש בהם כדי להעיד על התנהגותו הנלוזה כלפיה. ואם לא די בכך, זוגותו הנוכחית של מר בן משה מפזרת רפש ושקרים העולים כדי לשון חמורה וזאת מעל לכל במה אפשרית, ואנו מצירים על כך שערוצי התקשורת נותנים יד לטענות חסרות שחר אלו ומשמשות כלי לפגיעה בשמה של שולחתי, אשר הביאה את המקרה האישי שלה בתקווה להציל את האישה הבאה ממערכת יחסים מתעללת. אל לנו לשכוח כי לבני הזוג יש ילדה משותפת, ובשל כך, בכדי להמנע ככל שניתן מפגיעה בה, שולחתי מבקשת שלא לשטוח טענותיה באמצעות גופי התקשורת. על אף האמור, שולחתי לא תשלים עם השקרים וההכפשות המתוארות ותוגש תביעה בימים הקרובים".