זוכת "האח הגדול", טהוניה רובל והגרוש יניב בן משה, כיכבו בימים האחרונים בכותרות עם אישומים הדדיים על אלימות ואיומים. רובל חשפה במהדורת חדשות השבת בקשת 12 כי עברה לכאורה מערכת יחסים אלימה ואובססיבית בביתה. בעקבות הדברים שיתף הגרוש ברשתות החברתיות סרטון בו נראית רובל מאיימת עליו כי אם הוא לא יצא מהבית בעשר הדקות הקרובות היא תוציא נגדו צו הרחקה ותגיש תלונה במשטרה. 

אלא שבן משה בחר להסיר את הסרטון המדובר הסיבה כך מסר למעריב TMI: "אין לי שום בעיה עם שיח עליי ונגדי, אבל הסרטון הוביל לשיח אלים בין אנשים, שהחלו לריב ביניהם בתגובות וזה לא קלע למטרה ולכן הורדתי אותו. העלתי את הסרטון רק כדי להוכיח שכל מה שטהוניה אמרה בכתבה אינו אמת, להוכיח את חפותי ובזמן שהיא הזמינה משטרה היא בכלל לא הייתה מאוימת כמו שטענה".

טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: נוי ערקובי)
טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: נוי ערקובי)

עוד הוסיף ואמר: "למה דווקא שנה וחצי אחרי שנפרדנו היא נזכרה לצאת עם הכפשות ועלילות? כי שבוע לפני כן היא גילתה שאני בזוגיות עם דולב, וראתה שטוב לי ואני מאושר. לא רציתי שהיא תדע שאני בזוגיות חדשה, הסתרתי ממנה ממקום של כבוד. למה שאעשה לה סתם רע? אבל במקרה היא באה לקחת את הילדה וראתה את דולב לוקחת משהו מהאוטו שלי".

בן משה שיגר כתב התראה לפני תביעה ל"חדשות 12" ולרובל בגין לשון הרע ודיבה, אך מסר למעריב TMI: "נתתי לה הזדמנות עד יום ראשון להתנצל על הדברים שהיא אמרה ולהודות שלא היו דברים מעולם, ולעולם לא הייתה מאוימת וחיה כמו מלכה. זאת הייתה בסך הכל זוגיות שלא הצליחה וכל אחד המשיך לדרכו. אם היא תתנצל אקח צעד אחורה ולא אגיש כתב תביעה וכמו שאני מכיר את טהוניה היא בחיים לא תתנצל, אז אגיש כתב תביעה על הנזק שהיא עשתה לי למוניטין ולקריירה, ולא כי אני צריך את הכסף שלה. אני רוצה שהאמת תצא לאור. אני לא מבין איך היא לא חשבה על הילדה, הילדה שהיא אהבת חיי, הדבר הכי יקר לי. מה נתנו לה חמש דקות ראיון לחדשות? היא יכלה לקדם את עצמה במקומות אחרים ממקום טוב אמיתי ונכון. היא גם עשתה לי את זה עם הכתבה של חיים אתגר וכל מיני הכפשות ועלילות כדי לקדם אינטרסים שלה".

טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: נוי ערקובי)
טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: נוי ערקובי)

תגובת עורך דינה של טהוניה רובל; אדיר מזוז: "על אף ששולחתי בחרה שלא להזכיר, אף לו ברמז, מיהו בן הזוג איתו הייתה במערכת היחסים מתעללת, בחר מר יניב בן משה לחשוף כי מדובר בו, ואף הגדיל לעשות והחל לחשוף סרטונים אשר יש בהם כדי להעיד על התנהגותו הנלוזה כלפיה. ואם לא די בכך, זוגתו הנוכחית של מר בן משה מפזרת רפש ושקרים העולים כדי לשון חמורה וזאת מעל לכל במה אפשרית, ואנו מצירים על כך שערוצי התקשורת נותנים יד לטענות חסרות שחר אלו ומשמשות כלי לפגיעה בשמה של שולחתי, אשר הביאה את המקרה האישי שלה בתקווה להציל את האישה הבאה ממערכת יחסים מתעללת. אל לנו לשכוח כי לבני הזוג יש ילדה משותפת, ובשל כך, בכדי להימנע ככל שניתן מפגיעה בה, שולחתי מבקשת שלא לשטוח טענותיה באמצעות גופי התקשורת. על אף האמור, שולחתי לא תשלים עם השקרים וההכפשות המתוארות ותוגש תביעה בימים הקרובים".

תגובת חדשות 12: "המכתב המדובר לא מוכר לנו. מכל מקום חברת החדשות אינה מגיבה על עניינים משפטיים אלא בבית המשפט".

טהוניה רובל (צילום: איציק אוחנה)
טהוניה רובל (צילום: איציק אוחנה)