אחת הסצנות הזכורות ביותר מהקריירה המפוארת של השחקן ההוליוודי לאונרדו דיקפריו היא סצנת הסיום של הסרט האגדי "טיטניק", בו הוא מוותר לאהובתו רוז על חלקו בדלת הארון הצפה וקופא למוות באוקיינוס האטלנטי. כעת השחקן חושף כשסיפר במהלך ראיון לסרטו החדש שיעלה בסוף השבוע בנטפליקס, "אל תסתכלו למעלה", כי לא רק בסרט הוא גיבור אלא גם בחיים האמיתיים.

דיקפריו סיפר כי קפץ לאגם קפוא על מנת להציל את שני כלבי האסקי שלו. "בעיקרון, שניהם נפלו לאגם קפוא", אמר דיקפריו בן ה-47 על שני הכלבים שלו - ג'ק וג'יל. "לא הבנתי מה הם עשו באגם קפוא", הוסיף. השחקנית ג'ניפר לורנס שגם משחקת בסרט החדש יחד עם דיקפיריו, קטעה את השחקן ועזרה לו לספר את הסיפור, כשאמרה: "אחד הכלבים נפל פנימה, והוא קפץ לאגם הקפוא כדי להציל את הכלב. ברגע שהוא דחף את הכלב הראשון מהאגם, הכלב השני קפץ פנימה".

דיקפריו הסביר: "ובכן, השני התחיל ללקק את זה שטבע, ואז כולנו היינו באגם הקפוא ביחד". השחקן זוכה האוסקר אמר שכלביו "לא הבינו את הרעיון של אגם קפוא", בשל העובדה שהם חיים בקליפורניה שלא זוכה לימים רבים של קור מאסיבי שכזה. לורנס התבדח על מה שקרה אחר כך, וגילתה: "אני בטוחה שכולכם תוהים, גם אני תהיתי, הוא התפשט לחלוטין במכונית".

במאי הסרט, אדם מקיי, ישב גם הוא בדיון בפאנל, ותיאר את הכלבים של דיקפריו כ"סופות טורנדו מוחלטות", ולורנס הסכימה שהם "פסיכוטיים". דיקפריו וחברתו, הדוגמנית בת ה-24 קאמילה מורון, הצילו את האסקי ביחד בשנת 2020. הם גם חולקים האסקי שלישי בשם סאלי.

לאונרדו דיקפריו, חיננית (צילום: רויטרס)
לאונרדו דיקפריו, חיננית (צילום: רויטרס)