איזו שנה נפלאה היתה 2011 בתעשיית המוזיקה. אדל שחררה את "rolling in the deep" שהפך מאז להמנון שלה, ג'סטין ביבר בירך אותנו בנוכחותו עם הופעה בפארק הירקון וראפרית חדשה בשם ניקי מינאז' התפוצצה עם "super bass" בכל העולם. 

חוץ מכל השמות האלה, היתה שם עוד אחת, ילדה בת 14 עם להיט מפתיע שמוקדש כולו ליום שישי וגרר בעיקר המון ביקורות מזלזלות. אם לא הצלחתם עדיין להבין על מה מדובר, TMI כאן להזכיר לכם על רבקה בלאק, זמרת צעירה שלפני עשור שחררה את הסיגל שלה "Friday" שהפך לתופעה עולמית ולימים זכה לכינוי המושמץ "השיר השנוא ביותר בעולם". 

אמנם אפשר להתווכח על איכות השיר אבל על ההשפעה שהיתה לו על תחילת העשור הקודם, באמת שלא ניתן. "Friday" הפך לאחד השירים המושמעים ביותר ב-2011 ולאחד הסרטונים הויראלים הראשונים ביוטיוב בתקופה בה 100 מיליון צפיות נחשבו עדיין לסכום דמיוני. בלאק כידוע הפכה לזמרת של להיט אחד ומאז נעלמה מהתודעה כמעט לגמרי, אולם במהלך השנים חשפה את הדיכאונות והחרדה שחוותה בעקבות הביקורות שהופנו אליה באותה תקופה.

אז ילדת הפלא כבר בת 24 היום ולפי שיטוט קצר בחשבון האינסטגרם שלה, נדמה כי היא לגמרי התנערה מתדמית הילדה הטובה. עכשיו היא חוזרת עם סינגל חדש ("read my mind") בשיתוף פעולה עם כוכבת עולה נוספת- סלייטר, ואיך נאמר בעדינות? הנערה החמודה ששרה על חברים שלה ביום שישי כבר הפכה מזמן להיסטוריה. בקליפ החדש נראית הזמרת עם פאה בלונדינית, איפור כבד ובעיקר הגדלת חזה מוגזמת ומזויפת מאוד שהשאירה אותנו ללא מילים. בכנות לקח לנו רגע, או יותר נכון שלוש שעות לזהות אותה. 

TMI מודים שקצת התגעגעו למרות שלא באמת זכרו אותך עד היום בבוקר. תשארי קצת יותר הפעם רבקה.