השורדת ג'קי אזולאי חגגה שלשום את אירוע בר המצווה לבנה הבכור, אורי אליהו, בהשתתפות החברים הטובים מ"הישרדות VIP", ביניהם מעיין אשכנזי, אלה אייבינדר, פאני בוזגלו, אודליה סויסה, יובל המבולבל ואחרים. מי שבלט בהעדרו היה חבר השבט שלה קובי מאור וכעת נחשפת הסיבה. 

בפרק ששודר אמש (רביעי) הגיע הפיצוץ של קובי וג'קי על האי ומיד אחריו פוסט שתוקף את אזולאי, כשתמונה שלה מכבבת בו. "מה חשבת לעצמך יא קובי? זאת שאלה שעוברת לי בראש לא מעט - מודה. בכל פרק שאני נתקל בבריונות מהסוג הזה של ג'קי אזולאי אני נזכר שיש ביטוי כזה שנקרא הפנמת הדיכוי", כתב מאור ברשתות החברתיות.

נותן לנו אוויר לנשימה, קובי מאור בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
נותן לנו אוויר לנשימה, קובי מאור בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

"לא מוצא מילים אחרות לתאר את החוויה שלי על האי בכל מה שקשור אלי ואל ג'קי אזולאי. יותר מהגעגועים על האי לדנה, אריאל והלני שלי, המחסור באוכל, תנאי מזג האוויר הקשים וחוסר השינה - מצאתי את עצמי נלחם ברעשי רקע הזויים, באגרסיביות הבלתי פוסקת. מבטיח לכם שמה שראיתם זה עוד כלום. זה לעשות איתה חסד. כמות ההודעות שאתם מציפים אותי וצועקים לי ברחוב: 'איך לא ענית לה?', 'למה שתקת לה?', 'מי היא בכלל?', מעידות על חווית הצפייה שלכם הצופים. אם ככה אתם חשים כשאתם יושבים על הספה בסלון הכייפי שלכם עם פיצה וגלידה, תארו לכם מה חווינו על האי 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, במשך חודשיים!".

ג'קי אזולאי (צילום: צילום מסך רשת 13)
ג'קי אזולאי (צילום: צילום מסך רשת 13)

עוד הוסיף ואמר מאור: "אתם צודקים. שתקתי. שתקתי מול שפה קשה, בוטה, משפילה, דורסנית, חסרת רסן. זו בפירוש התנהגות מרושעת לבני אדם, שחורגת את חוקי הטבע האנושי הבסיסי. זה כבר לא עניין של חינוך, זאת בחירה מושכלת להיות מרושעת. ככה לא מתנהגים - לא במשחק ולא מחוץ למשחק ולא בכלל. אנחנו נלחמים בזה עבור ילדינו, מחנכים מגיל 0 לא להיות כאלה. כי ככה כמוה - זה אלים! אבל, ויש אבל גדול, לא הגעתי להישרדות כדי לחנך אותה. היא גם לא ברת חינוך! תאמינו או לא, בהקשר הזה לא הייתי משנה כלום. עומד מאחורי בחירתי לא להגיב לגידופים וההשפלות שלה. לדרכה הבוטה והבריונית. שמתי לנגד עיניי תמיד את הטוב, כמו במשימת החסינות שזכיתי בה. גם מול הפה הקשה שלה, הצבתי מול העיניים את המשפחה שלי. ויודעים מה? חשבתי גם על ילדיה ועל המשפחה שצריכה לסבול את המילים הקשות שעם ישראל היפה לא יכול לשמוע. על ילדיי לעומת זאת היא לא חשבה לרגע. מה הם יחושו למשמע המילים האלה? מה היא לא אמרה עליי - זגזגן, פחדן, חסר עמוד שדרה. ג'קי שומעת? רק דבר אחד לא הבנתי, אחרי שאמרת שאני משבית שמחות, מוריד לך את החיוך מהפנים ואפילו הגבה שלי שנואה עלייך, למה הזמנת אותי לבר מצווה של בנך?! הלם". 

ג'קי אזולאי מסרה בתגובה: "קובי איש מקסים. ההתנהלות שלו במשחק לא הייתה משהו אבל זה היה במשחק. כבן אדם אני בטוחה שהוא הרבה מעבר לשחקן שהוא הביא לאי. כואב לי מאוד לראות את קובי נפגע מדברים שנאמרו במשחק שכולנו יודעים, בטח קובי, שזה משחק בתנאים קשים וקיצוניים לכולם. כל אחד בוחר את הדרך שלו איך לראות את הדברים ולאן לקחת אותם משם. אני בחרתי להבין כל שורד ושורדת ולא להיתפס כל פרק על מישהו שאמר מילה פה, מילה שם. בחרתי לאהוב את כולם על אף ולמרות שגם כלפיי נאמרו לא פעם מילים לא קלות לשמיעה. אני יודעת בוודאות שאהבת חינם מביאה איתה רק דברים טובים ומאחלת לקובי לנסות ולבחור בדרך הזו. לגבי בר המצווה המושלמת שהייתה לבן שלי, ידעתי מראש שקובי לא מחבב אותי בלשון המעטה, ועדיין כל השורדים הוזמנו ללא הבדלי דת, גזע וברית. החיים האמיתיים זה מה שמשנה, אז למה לא להפיץ אהבת חינם?".

ג'קי אזולאי, הישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
ג'קי אזולאי, הישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)