השורדת המסלסלת אודליה סויסה שהגיעה בשבוע שעבר לרבנות וחתמה על הסכם גירושים מבעלה ב-13 השנים האחרונות, אבי סויסה, סיכמה את תהליך הגירושים והודתה לגרוש. כזכור, לפני שפגשה את סויסה, אודליה התחתנה לראשונה בגיל 18 כשעוד הייתה חרדית והתגרשה לאחר שחוותה מערכת יחסים אלימה לכאורה. סויסה בת ה-35 הכירה את בעלה השני - אבי, איתו הייתה בזוגיות 13 שנים ולשניים ארבעה ילדים - אגם, אושר, אלין ואמילי.

סויסה השוותה את הגירושים מבעלה הראשון לתהליך הגירושים שחוותה כעת עם הגרוש הטרי אבי והודתה לו על השמירה על הכבוד הדדי גם בפרידה, וכך כתבה: "כמה מדהים שדווקא בטיימינג הזה כשאני נמצאת בסופו של תהליך גירושים, משודר הפרק שבו אני מספרת על הנישואים הראשונים שלי, וגורם לי לחשוב על כמה שני הגירושים האלו כל כך שונים. יש משפט שאומר 'צריך לדעת ממי להתגרש ולא עם מי להתחתן'. בפעם הראשונה שלי לא ידעתי, התחתנתי כי רציתי לברוח - מהר מאוד הבנתי שברחתי למקום הלא נכון. רציתי להיות חופשיה ולקח זמן, מלחמות. לא ויתרתי לעצמי גם שזה עלה לי בניתוק מההורים שלי. הייתי אודליה תמימה ופחדנית, שומעת את השיר 'חופשיה' בוכה ונחנקת מדמעות, היום כשאני שומעת אותו הדמעות ממקום אחר".

עוד הוסיפה סויסה: "המזל שלי שהפעם אני מתגרשת מאדם מדהים, ולא צריכה לקנות את החופש שלי בכסף. שמבין את החשיבות בשמירה על מערכת יחסים וכבוד הדדי גם שנפרדים. תודה, אבי. ידעתי שכאשר אספר את סיפור חיי, זה ישפיע וייתן כוח לנשים בחוץ. אנחנו הנשים החזקות. בכל אחת ואחת מאיתנו יש כוחות שברגע של קושי או משבר זה יוצא מאיתנו ואנחנו שורדות את זה. ובאמת אני מאמינה שאנחנו יכולות הכול רק אם נאמין בזה".

אודליה ואבי סויסה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אודליה ואבי סויסה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)