השחקנית והדוגמנית יוליה פלוטקין יצאה בהתקפה חריפה נגד הטרנסית רומי אברג'יל בטענה שהיא והאתר שהיא מקדמת, “אונליפאנס", מדרדרים את הנוער. “אני לא תוקפת את רומי אישית", היא כותבת בפוסט. “אני חושבת שרומי עצמה קורבן של המסרים הסותרים שמתקבלים בקרב בני נוער בשם כלכלת תשומת הלב. רומי יכלה בעזרת כיוונון נכון להעביר מסרים מעצימים יותר בכותרות ראשיות בעיתונות. מצד אחד אנחנו במאבק ה־MeToo נלחמים בתרבות האונס ובמשטרה, שמעלימה עין. ומנגד מקודמים אתרים כמו ‘אונליפאנס' על ידי מובילי דעת קהל צעירים... האתר הזה סוחר בתמונות אינטימיות... מדובר בביזיון ואני מגנה אתרים מסוג זה ובטח את קידומם ברשת".
אילנית אברג'יל, אמא של רומי, הגבת?
“עניתי לה ועוד איך, נכנסתי בה מכל הכיוונים. זה אייטם מיותר. היא מחפשת פרסום על חשבוננו".
ומה היא ענתה?
“היא התנצלה בפני רומי וכתבה שהיא לא התכוונה לפגוע בה ושהיא רק נגד קידום האפליקציה".

View this post on Instagram

A post shared by ROMY ABERGEL (@romyabergel)

>שעון החול של פרופ׳ גבריאל מוקד, מבקר הספרות והמו״ל של כתב העת הספרותי ״עכשיו״, אוזל. בעוד עשרה ימים הוא יצטרך לפנות את הדירה בשדרות בן־גוריון בת"א, שאליה הגיע כניצול שואה בן 12 בשנת 1946, ובה הוא חי עד היום, בגיל 88. מי שנחלץ לעזרתו היה עד המדינה, עו״ד ניר חפץ: אישה שביקשה לשמור על אנונימיות, צלצלה לחפץ ותרמה 40 אלף שקלים מתוך 106 אלף השקלים שצריך פרופ׳ מוקד לשלם לבעלי הדירה המושכרת, כדי למנוע את גזירת הפינוי. גם צעירים שנחשפו למקרה ברשתות החברתיות, גייסו תרומות של מכשירי חשמל בסיסיים - מזגן, כיריים, תנור וטלוויזיה. עמית דנה ויונתן ביתן הגיעו אליו בשבת עם מתנדבים אחרים שגייסה כדי לנקות את האבק והעזובה בדירה.
היי דנה, כל הכבוד.
“אחרי שפורסמה הכתבה על גבריאל בערוץ 12 לא יכולתי להישאר אדישה, ושיתפתי פוסט בפייסבוק אם מישהו יודע כיצד ניתן להגיע אליו".