בשבוע שעבר הרשת געשה מתיעוד ראיון של ריי בוזגלו, בנם של מאור ומירן בוזגלו בעמוד האינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס". כשנשאל הילד המתוק בן התשע, שהתראיין בלי נוכחות הוריו אך בהסכמתם, "מה אבא אוהב?" השיב בבדיחות, "בלונדיניות עם ציצי גדול". אלא שתשובתו של הילד לא הצחיקה את העוקבים והניבה תגובות נוקבות וביקורת על החינוך שמעניקים מירן ומאור לילדיהם.

אמש, מירן יצאה להגנתו של בנה והסבירה מאיפה נולד המשפט הזה שנאמר בהומור: "ערב אחד כשצפה בסרט עם מאור, ראה בחור שאמר שהוא אוהב נשים בלונדיניות עם ציצי גדול. ריי התחיל לצחוק והיה נבוך מהסיטואציה, ובשביל להקליל את המצב אמר מאור, בהומור 'מה אתה נבוך? זה בדיוק כמו אבא', ושניהם התחילו לצחוק. ריי פעם ראשונה מתראיין לבד, בסך הכל רצה להצחיק ולהתחכם, אתם יודעים מה זה ילדים. מאז אני נתקלת בתגובות קשות ורעות שמופנות כלפי ילד בן תשע וחצי, שנחשף לתגובות הללו" אמרה והוסיפה: "אני מבקשת לקחת דברים בפרופורציות, היום זה ריי, מחר זה ילד אחר. התגובות האלה מכאיבות להם".

 עוד השיבה מירן על הביקורת הנוקבת שקיבלה על החינוך שלה וכתבה: "איך חצי משפט יכול לייצג חינוך שלם? החינוך שלנו מבוסס על אהבת לרעך כמוך, על כיבוד האחר, נתינה, צניעות, לראות את הטוב בכל דבר, וקבלת האחר. המשפט שיצא לו בלהט הרגע, מול המצלמות, לא משקף איזה ילד מדהים הוא עם הלב הכי ענק שדואג לכולם".