בעונות הראשונות של הדוקו ריאלטי המצליח "חתונה ממבט ראשון" המשתתפים עוד היו תמימים, הגיעו לתעשייה חסרי ניסיון, ורובם נעלמו באותה מהירות בה נכנסו לחיינו. אלא שהעונה הם הגיעו מוכנים ומנוסים יותר, במטרה למקסם את דקות התהילה שלהם לקריירה בתעשייה ולשם כך חלק מהמשתתפים של העונה סגרו ייצוג בסוכנויות מובילות. מנו כהן חתם לאחרונה בסוכנות הייצוג של ניב עשת, איפה שרמי ורד ושלישיית מה קשור וניצן שיק חתמה בסוכנות של אלינור שחר איפה שמיוצגת בין היתר שלומית מלכה.

ל-TMI נודע כי מעיין רובין המוכרת גם כנועה פילטר ושודכה על המסך לעומרי קראוס, שידוך שלא צלח, חתומה בסוכנות המובילה ADD המייצגת שמות גדולים בתעשייה, ביניהן אופירה אסייג, אגם רודברג, מירי בוהדנה וגלית גוטמן

מעיין רובין (צילום: ראובן קסטרו)
מעיין רובין (צילום: ראובן קסטרו)

עוד נודע לנו כי האסטרטגיה של הסוכנות כצעד ראשון זה לנקות את רובין מתדמית "הכלה מחתונמי", במטרה לבנות לה קריירת משחק נקייה מטייטל של ריאלטי. לרובין נעשו פניות לעבודה משותפת עם כוכבי העונה והיא סירבה בנימוס על מנת לנסות כמה שפחות להיות מזוהה עם הריאלטי ומשתתפיה. רק לאחרונה קיבלה רובין תפקיד ראשון רציני בסדרת הנוער סקיי ונראה כי היא בדרך הנכונה לקריירת משחק. 

מטעם יחסי הציבור של רובין נמסר: "אין תגובה".

מעיין רובין (צילום: רפי דלויה)
מעיין רובין (צילום: רפי דלויה)