הביצה הישראלית רעשה וגעשה אתמול (רביעי) כשנודע כי אייל גולן ואשתו מזה שנה, דניאל גרינברג, החליטו לפרק את החבילה ולהתגרש. השניים שמרו את הדבר מתחת לראדר, עד כדי כך כי הרבה מקרוביהם לא ידעו על כך והופתעו בדיוק כמו כולם מהבשורה שהציפה את אמצעי התקשורת. 

כזכור, גולן וגרינברג חולקים שני ילדים משותפים - מיאל בת השנה וחצי ורון בן השלושה חודשים. השמועות על משבר ביחסים החלו בהריונה הראשון של דניאל אך נמסר מטעם הזוג כי ההורמונים שלטו וכי הדברים הסתדרו. בהריונה השני של גרינברג שוב החלו שמועות על משבר ואף על גירושים של השניים, אך הם מיהרו להשתיק אותן עם חופשות בחו"ל ומסיבת ברית מפוארת. 

"הילדים ישנו רק אצל האמא עד גיל שלוש": פרטים חדשים על הסדרי הראייה בין אייל גולן ודניאל - לחצו כאן. 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)

אחרי שבצוהריים גרינברג הגיבה לראשונה לפרידה, כעת גולן הגיב, כשכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "מאתמול אני קורא את כל מה שקורה ברשת והחלטתי שאני רוצה לשתף אתכם מהלב שלי. אני מבין ומקבל את ההתעניינות של כולכם לגבי היחסים שלי עם דניאל אבל אני רוצה לבקש מכם דבר אחד - תחשבו פעמיים לפני שהיד שלכם קלה על המקלדת. דניאל יקרה לליבי מאוד ולנצח תהיה. היא אישה מדהימה, רגישה ועם לב זהב וגם אמא של ילדיי שהם כל העולם שלנו".

"יש המון שמועות נכונות וחלק פחות": דניאל גרינברג בתגובה ראשונה לגירושים מאייל גולן - לחצו כאן. 

עוד הוסיף וכתב גולן: "ההחלטה שלנו היא החלטה משותפת שנעשתה מעומק ליבנו עם המון קושי, כאב ובעיקר אהבה וכבוד אחד כלפי השני. קהל אהוב שלי, אני רוצה להגיד לכם שאתם מאז ומתמיד הייתם תמיד תהיו הכוח שלי בכל בוקר מחדש. בזכותכם אני מצליח לעבור הכל כי אתם הכוח הכי חזק שאני יכול לבקש ובתקופה כזאת שהיא לא קלה לשנינו, אני רוצה לבקש מכם שתכבדו אותנו ואת המשפחות שלנו. אוהב אתכם ושוב תודה עליכם". 

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אור גפן)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אור גפן)