כוכבת "חתונה ממבט ראשון", עינת בן משה התארחה בתוכנית הרדיו של TMI וחשפה לראשונה את הסיבות האמיתיות לפרידה מלירון פז, את ההתרסקות הגדולה שחוותה, האם מתחילים איתה ברחוב ומה היא מאחלת לעצמה לשנה האזרחית החדשה. 

עינת בן משה (צילום: דנה קופל)
עינת בן משה (צילום: דנה קופל)

עכשיו את רווקה, היית יוצאת עם האורח הקודם שלנו, מייקל לואיס?
"כן אני רווקה. אבל כל מי שראה זה די ברור שזה לא החיבור אני לא חושבת שאני הטייקאסט שלו." 

תראי איך כולם באו לראות אותך פה בתחנה
"זה עדיין נורא מוזר לי שאנשים מזהים אותי כשאני מגיעה למקום ברור לי שאני צריכה להציג את עצמי. "

מה עדיף להיות מתחת לרדאר או בפריים?
"גם וגם, יש רגעים שאני ממש צריכה לקחת צעד אחורה להתחבא מתחת לאבן ולא לתקשר. הייתה גם התרסקות אחרי תקופה מאד ארוכה. אחרי השידורים היה שלב שהתרסקתי כי בסוף יש פרידה וכמו כל פרידה ידעתי שאני הולכת לאכזב את הקרובים, וברגע שהתוכנית עלתה אתה סופג שבועות שלמים שאנשים אומרים 'יו איך אנחנו מקווים שאתם ביחד', ואתה סופג ואסור לך להגיב. ואתה יודע שבסוף כולם יגלו שאתם לא ביחד כי זה כבר שלב שאנחנו לא יחד". 

איך בכל זאת הצלחתם לשמור על כאלה יחסים טובים?
"זה לא מובן מאליו ויש הרבה קרדיט גם ללירון. מה שעזר לנו זה שאני שלמה בדבר הזה, נתתי את כל כולי במערכת היחסים הזאת ובאיזשהו שלב הבנו שאנחנו הולכים לצפות בזה ביחד עם כל המדינה, אז הדרך הכי טובה זה לעבור את זה ביחד, שמנו את הדברים בצד ולא המשכנו מתוך מקום של אולי יש סיכוי לחזור. כשצפינו זה היה ממקום של בוא נהנה מזה יחד"

"היה נחמד להיות מתחת לרדאר ורק עכשיו אני מתחילה לחזור, הייתי פחות חופשיה באינסטגרם, לא דיברתי על הפרידה וזה נושא שקשה לתקשר אותו החוצה, בסוף ראו את החודשיים הראשונים שלנו אבל המשכנו עוד שלושה חודשים יחד, שבאמת עבדנו בהם וניסינו לייצר זוגיות, וזה מאד קשה לתקשר את זה במשפט אחד או ראיון. "

איך היה המפגש הראשוני בחופה?
"החברות שלי אמרו בפרק הראשון שייראו הכל בפרצוף שלי, לי קשה להסתיר, ורואים את אבא שלי מדבר על זה. אני אדם שהבעות פנים מאוד מסגירות אותו, ובגלל זה ידעתי שההתחלה הולכת להיות מאד קריטית. כי אם אני אחווה משהו של צעד אחורה הוא יראה את זה. אני ברמה שלא שמתי עדשות מגע בדרך לחופה, כדי לא לראות כדי שאני איהיה מספיק קרובה ורק אז אני אראה. היה חיבור מטורף כאילו היינו המון זמן יחד".

עינת בן משה ולירון פז  (צילום: דניס בוטרנו)
עינת בן משה ולירון פז (צילום: דניס בוטרנו)

"קסם זה לא היה הרגע הראשוני והתאמה מדהימה אבל מה שלא רואים והיה חסר שזה לא היה קסם בכלל, היו הרבה צעדים שעשינו... הגעתי מאד מוכנה לתהליך הזה ראיתי את העונות הקודמות והגעתי עם דברים שהיו לי חשובים כדי שיהיה לנו סיכוי. לא ישנו בחדרים משותפים בהתחלה ועשינו את זה רק כשהרגשנו בנוח. היה רגע שבסוף כל יום עושים טסטות ושאלו מה קורה עם סידורי השינה, והיה שלב שאמרתי אולי נישן ביחד וכשהצוות ילך נלך לחדרים נפרדים, אבל אז אמרתי שברגע שאני אעשה משהו מול המצלמה שאני לא מרגישה שלמה איתו אני אתנתק מהסיטואציה ומשם דבר אבוד."

איך הרגשת שהציגו שאתם זוג לא עמוק שמצחקק כל הזמן?
"לירון מאד דומה לי אפילו עשו עלינו על זה חיקוי בארץ נהדרת. זה לא פגע בי בכלל צחקו עליי שאני קומדיה רומנטית ומי שמכיר אותי יגיד שאני קומדיה רומנטית מהלכת. לגבי העומק מה זזה עומק לדבר על כמה ילדים אנחנו רוצים , דיברנו על זה בחופה, לדבר על איך אנחנו רואים את השנים הבאות ועל זה שהוא רוצה לימודים ורילוקיישן, זה דברים שכן היו. לי וללירון לא היו קונפליקטים שהובילו לשיחות שציפו , וזה חלק ממי שאני ולירון ."

אז למה נפרדתם הייתם נראים שידוך משמיים?
"בסוף בזוגיות אתה צריך להיות עם מישהו שאתה מוכן לעשות למענו דברים שהם לא הדברים שאתה רוצה לעשות אבל אתה עושה אותם בשביל מישהו כי יש לך חיבור מאד גדול איתו, אבל לשם לא הגענו. "

מה למדת על עצמך?
"תמיד תפסתי את עצמי כאדם מרצה ודווקא בשידורים פתאום הבנתי בצפייה בלירון , שנינו אנשים מרצים אני ולירון, אבל אני בשביל לא לרצות אנשים אחרים אני לא משתפת ואז אני לוקחת צעד אחורה. "

מה הרגעים הקשים שנותרו על רצפת חדר העריכה?
"היו לי המון רגעים, הרוב היו לא מול לירון , אבל הרגע הקשה במיוחד היה כשהאחייניות שלו רצו לקרוא לי דודה. ואז אתה מבין שאתה מצרף אנשים לתהליך הזה, ופתאום יש אנשים שאתה מביא אותם לתהליך"

אז נשארתם בזוגיות בשביל לרצות אחרים?
"יכול להיות שזה גרם ליותר זמן עד שהביא לפרידה כי זה כולם כזה כובד על הדבר הזה."

איפה בכל זאת היה משבר ? 
"רואים בסיום הסופ"ש הרומנטי שלנו באילת עצרנו בתמנה ופתאום מתחיל לחלחל לי שאנחנו בסיום של הדבר הזה וגם יומיים בנפרד. וגם ביומיים האלה הבנתי כמה שמנו את החיים שלנו ב'הולד' במשך התקופה הזאת, וכמה עכשיו אנחנו צריכים לראות איך הכל מתחבר ולא ראיתי איך אנחנו עושים את זה , לא הייתי בטוחה שאנחנו נצליח." 

תיכננתם מראש את ההחלטה 
"זה היה ברור שאנחנו ממשיכים הלאה. נכון שיומיים לפני היה ספק אם נצליח באמת לייצר זוגיות ולהמשיך להנות".

את מקבלת עכשיו הצעות וחיזורים?
"לא, גברים לא מתחילים איתי, לא ברחוב. באינסטגרם יש מאות הודעות שאני לא עונה להם, אבל יש פערים בין מה שקורה באינסטגרם למציאות".

למה? את לא מוכנה עדיין לאהבה חדשה? 
"אני מאד מוכנה, אבל מה שבאמת מתאים לי זה זוגיות שתתחיל מאנשים שבסביבה שלי. אני לא אדם שמתחיל קשר מדייט. זה נראה לי הזיה לשבת עם מישהו ולחשוב בוא נראה אם נצליח לעבוד יחד מבחינה רומנטית".

מה התגובה הכי קשה שקיבלת?
וואי היו מלא הודעות קשות, אני מנסה להדחיק אבל אני פשוט חוסמת ומוחקת.  אבל יש ככ הרבה חום ואהבה ברחוב וזה כ"כ עוטף. 

מה את מאחלת לעצמך לשנה האזרחית החדשה? אפשר לאחל לך חתונה בשנה הבאה?
"כן ברור, אני רוצה חתונה וטקס וללבוש שמלה שוב, בא לי למצוא את האחד"