רגע לפני שנחגוג את בואה של השנה הלועזית החדשה 2022 וניפרד מ-2021 שלא ממש באה עלינו לטובה אם מסתכלים על סוגיית הקורונה, כוכבת הריאליטי רומי גיאור החליטה לפנק את עצמה לכבוד בואה של השנה החדשה בבוק בסט צילומים אותו ארגנה בעצמה, וענתה ל-TMI על השאלות הבוערות סביבה.

לפני חודשיים נשדדת בניו יורק ביחד עם ירדן אדרי, התאוששת?
"כן התאוששתי. האמת שלמזלנו זה קרה במהלך הטיול, אז היה לנו אחת את השנייה לתמוך ולדאוג וגם המשפחה והחברים תמכו בנו, גם אנשים זרים באינסטגרם שתמכו והציעו לעזור. התיק במשטרה עוד לא נסגר, אנחנו מחכות לעדכונים מ-NYPD ואנחנו מתבלטות אם לתבוע את המלון. כרגע אין תשובה סופית בנושא, אנחנו עוד מתדיינות על זה בנינו אבל עד שזה יקרה, זה המצב".

רומי גיאור (צילום: עמית נעים)
רומי גיאור (צילום: עמית נעים)

את מסתובבת הרבה עם טום אביב. מגיעים יחד לאירועים אבל נכנסים בנפרד. מה קורה שם?
"קודם כל אנחנו לא נכנסים בנפרד. אני וטום חברים טובים, אין לנו מה להסתיר. אני יודעת שיצא רושם כמה פעמים שקורה בנינו משהו אבל לא, אנחנו חברים טובים. אנחנו בקשר כמה שנים טובות, זה לא משהו חדש. התחברנו ביום הולדת של טיטי ושמרנו על קשר מאז ואני מתה עליו".

השמועות אומרות שהדברים הסתדרו עם בן דודך גיא גיאור.
"נכון. מזה הסתדרו? בנינו לא היה איזשהו ריב. הריב יותר בין ההורים שלנו. יצא לנו לעשות מפגש לפני שבועיים כל הבני דודים ודיברנו והשלמנו פערים והיה נורא כיף. יש לנו כבר עוד מפגש, הפעם עם ההורים ואפשר להגיד שאנחנו מנסים להתגבר על הקרע המשפחתי הזה והאמת שאני ממש מתרגשת מזה, משפחה זה מעל הכל".

מה היעד הבא?
"אני חושבת שתמיד זה היה טלוויזיה, אבל הפעם בגזרה קצת שונה. פחות כמתמודדת ריאליטי אלא יותר כמגישה. נכנסתי לסוכנות חדשה ונראה מה העתיד צופן לי".

רומי גיאור (צילום: עמית נעים)
רומי גיאור (צילום: עמית נעים)

רומי גיאור (צילום: עמית נעים)
רומי גיאור (צילום: עמית נעים)