מקורותיה של ליאורה בתפוח הגדול מספרים כי זיהו את אהוד ברק כמי שמתהלך לאחרונה במגדל טראמפ. חלקם אף התעקשו שראש הממשלה לשעבר גם רכש דירה במגדל היוקרתי, אך במשרדו של ברק מכחישים: “טענתה של ליאורה שלפיה ברק רכש דירה באחד ממגדלי טראמפ אינה נכונה".

>בסוף השבוע שעבר בילה ראש הממשלה, נפתלי בנט, עם כל המשפחה אצל אימוש, מירנה, בחיפה. עכשיו, בעקבות הנכדה שפגשה את האומיקרון, גם היא בבידוד.

דוברו של בנט, מתן סידי, מסר: "אכן, האמא נכנסה לבידוד".

נפתלי בנט (צילום: מארק ישראל סלם)
נפתלי בנט (צילום: מארק ישראל סלם)

> פגישה מרגשת וממושכת הייתה השבוע בין יו״ר מפעל הפיס, אביגדור יצחקי, לבין יו"ר ארגון למענכם - ייעוץ רפואי, הרב יוסי ערבליך. נכחו גם נשיא ארגון למענכם, הפרופ' יוסף פרס, ויעל הלפרין שועה, המנהלת המקצועית של הארגון. בסיום הפגישה סוכם על שיתוף פעולה הדוק בין שני הגופים למען האוכלוסיות המוחלשות בישראל.

> נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל פגשו בשחקנית רותם אבוהב ופרגנו לה על הופעתה בסרטו החדש של ליאור אשכנזי ״זרים מושלמים״, שאותו הם הגדירו כ״אחלה סרט״. אחלה נשיא.

בוז'י הרצוג, רותם אבוהב (צילום: פרטי)
בוז'י הרצוג, רותם אבוהב (צילום: פרטי)

> אנה זק הצטלמה בלוק ורוד במיוחד לקליפ לרגל השקת קולקציית האיפור החדשה שלה בשיתוף רשת SACARA. הקליפ מחזק ערכים שבהם היא דוגלת ומאמינה: “תאכלו מה שבא לכם, המבורגר ופיצות".  

אנה זק (צילום: ניצן שוקת)
אנה זק (צילום: ניצן שוקת)

> גולה נוסף, שלפי השמועות האחרונות עבר מאיטליה לארה"ב, מתי כספי, כתב בפייסבוק ברכה מרגשת לאשתו רחל. מי היה מאמין שכספי, האדיש למראה מבחוץ, מסוגל לכזו השתפכות: “דבש שלי, אהובתי הנצחית, כבר כמעט 32 שנה שאנחנו יחד וכל יום איתך הוא ברכה בשבילי. אני אוהב אותך יותר ממה שמילים יכולות לתאר, וכל חיוך שלך מאיר בשבילי את כל היקום. היום הגעת לעולם, ובזכות היום הזה, את קיימת בחיי. הלב שלי מתמלא ביודעי שאת בריאה, מאושרת, שמחה, מלאת תקווה, ולצדי. אני כל כך גאה בך כאדם, כאמא נפלאה לשתי בנותינו, וכאשתי האהובה, האחת והיחידה. מאחל לעוד אינסוף שנים איתך, דבש שלך". בסך הכל ברכה יפה בהתחשב בעובדה שכספי בנתק ארוך מילדיו מנישואיו הראשונים לדורין כספי, ואפילו לא הוזמן לחתונת בנו לפני כחמש שנים.

מתי כספי (צילום: אלי דסה)
מתי כספי (צילום: אלי דסה)