כוכבת הריאליטי דניאל גרינברג שעברה שנה סוערת ב-2021 עם לידה של בנה השני רון, אירוע ברית מפואר וגירושים מפתיעים מאייל גולן, החליטה לחגוג את בואה של השנה הלועזית החדשה, שנת 2022, ולא להסתגר בביתה ולכאוב את הפרידה והגירושים שבדרך. כזכור, גולן ארז את המזוודות וטס לאוקראינה שם הופיעו במסיבת סילבסטר ואפילו קפץ לביקור בקברו של הרבי נחמן מברסלב. 

גרינברג שנשארה בישראל צמוד לילדיה מיאל ורון, החליטה לא לוותר על חגיגות הסילבסטר ויצאה יחד עם אחותה קארין גרינברג וחברות נוספות למסיבה שנערכה במסעדת הסיטארה בתל אביב בהפקת אבי חיים, אדם סרור וליטל צור. גרינברג ששיגרה חיוכים מאושרים למצלמות נשאלה איך היא מתמודדת עם הפרסומים וענתה: "באתי לבלות, אני מה זה בשיא שלי". 

דניאל גרינברג (צילום: ניר פקין)
דניאל גרינברג (צילום: ניר פקין)

אחרי שסיימה לחגוג עם אחותה, קיבלה טלפון מהבן הבכור של גולן, ליאם גולן, שנתקע ללא דלק בדרך חזרה מחגיגות הסילבסטר וכמובן שהיא התנדבה להגיע ולחץ אותו. מי שעוד הגיעו לחגוג היו הרווקה הטרייה רומי נסט שיצאה לתקופה קצרה עם כוכב "חתונה ממבט ראשון" שי יעקבוביץ, אביבה תבורי ובן הזוג עופר ג'רסי, שירלי בוגנים ובן הזוג, תומר רוטשילד, אושר סלים שהגיעה לחגוג בזמן שבעלה עודד פז הופיע עם דנית גרינברג ועוד.

דניאל גרינברג (צילום: ניר פקין)
דניאל גרינברג (צילום: ניר פקין)