מי את?
אורין ג'ולי, בת 27 מראשון לציון, חלקכם מכירים אותי כ'דוגמנית נשק', אבל עדיף שתגידו 'מדגימת נשק' או רק 'אורין', כי אין לי נתונים אפילו להיות דוגמנית. מאורסת לחבר הכי טוב שלי, אמא לבולדוג צרפתי. הכרתם אותי דרך האינסטגרם והרשתות החברתיות, ואחר כך גם ב'הישרדות VIP׳. כיום פרזנטורית של כמה חברות גם בארץ וגם בעולם, ומרצה לתהליך ריפוי מפוסט־טראומה ועל סיפור חיי האישי״

מי הקהל שעוקב אחרייך?
״40% הם מארצות הברית, המדינה האהובה עליי, הם גם תומכים בישראל וגם תומכים באג׳נדה שלי לגבי נשק. עוד 30% מישראל, שעושים עבודה מעולה בשיתוף החומרים שאני מעלה לטובת המדינה. כל השאר משווייץ, מברזיל וממקסיקו. לא משנה לי, העיקר שיתמכו בישראל! יש גם איראנים בפרופיל שמאוהבים בישראל ומפחדים מהשלטון שלהם״.

אורין ג'ולי (צילום: בני לוין)
אורין ג'ולי (צילום: בני לוין)

את מובילה בדף אג׳נדה למתן רישיון לנשק. את לא חוששת ממה שקורה בארצות הברית?
״צריך להרחיב את התבחינים לקבלת רישיון לנשק אישי. במקום להתעסק ב׳איך לצמצם רישיונות אזרחיים חוקיים׳, רצוי שהממשלה תתעסק בעבריינים ולא תכבול את ידינו מולם. בשנת 2022 תבחינים לקבלת רישיון לאקדח הם עדיין גבריים, לוחמים יכולים לקבל רישיון באזרחות ולוחמות ששירתו בדיוק כמו גברים - לא יכולות״.

כמה קעקועים יש לך?
״יש לי 12 קעקועים, שאת מרביתם עשיתי בצבא, כולל חתול ספינקס עם ארבע עיניים, שמזכיר לי את החתולים שהיו לי, והקעקוע האהוב עליי: נשק עם ורד. הבא בתור יהיה כנראה דמות של אישה מחבקת דמות של ילדה, לאות תודה לעצמי ולאישה שנהייתי״.

מדוע בחרת לשתף בדף האינסטגרם את התקיפה המינית שעברת?
“עברתי התעללות מינית מגיל 8, אבל מה שבאמת חשוב הוא תהליך הריפוי וההווה. כשאני מדברת על זה, זה רק בהקשר של ריפוי וזה לטובת אלו שלא מסוגלות/ים לדבר ואפילו לא יודעים שצריך לרפא את הפצעים. כשאנשים הולכים לטפל בעצמם בעקבות המודעות שאני מעלה לזה - זה הניצחון מבחינתי״.

אורין ג'ולי (צילום: בני לוין)
אורין ג'ולי (צילום: בני לוין)

תמונה שלך עטופה בדגל ישראל קיבלה 9,700 לייקים, תמונה שלך חושפת כתף ובטן קיבלה 22 אלף לייקים. זה מעצבן אותך?
״ותמונה על מדים קיבלה 33 אלף לייקים, אז מה? בדרך כלל תמונות שלי עם דגל ישראל מקבלות יותר לייקים מתמונות אפילו עם מכנס קצר. אנשים יודעים כמה אני אוהבת את ישראל. חוץ מזה, אני כל כך משקיעה בבטן הזאת, שאני שמחה שהיא מקבלת הערכה״.

איך ארוסך, איש העסקים גל עמנואל, מגיב לכל מה שקורה סביבך?
“הכרתי את גל דרך חברים משותפים, אנחנו מתחתנים השנה. הוא כבר רגיל לכל התגובות שאני מקבלת ברשת. הוא כבר נהיה אושיה בעצמו, יש לו כמעט 3,000 עוקבים!״.

אורין ג'ולי  (צילום: אביב חופי)
אורין ג'ולי (צילום: אביב חופי)