איך תגיב קשת 12 לפרשה החדשה של אסי עזר, שמסעירה את הביצה? האם תנהג כפי שנהגה באייל גולן? אחרי פרשת גל אוחובסקי, שפתחה תיבות פנדורה של הטרדות מיניות בקהילה הגאה, אחד הטלאנטים הגדולים בתעשייה, אסי עזר, "מככב" היום בפרשה חדשה שמסעירה את הביצה. 

כפי שהתפרסם בבלעדיות באתר וואלה, השחקן יהודה נהרי טען כי לפני כעשור הוטרד מינית, לכאורה, על ידי המנחה אסי עזר. בין היתר, כך על פי העדות של נהרי, עזר שלף מולו את איבר מינו ואמר לו: "תראה מה זה, זה לא עושה לך את זה? זה לא מגרה אותך? לא בא לך? תנסה מה אכפת לך? אמרתי לו לא, תתרחק". 

יהודה נהרי הלוי, ''ימים נוראים'' (צילום: באדיבות יונייטד קינג)
יהודה נהרי הלוי, ''ימים נוראים'' (צילום: באדיבות יונייטד קינג)

המקרה שהובא בכתבה בוואלה קרה, כך סיפר נהרי, בעת שהאחרון הוזמן על ידי אסי עזר לביתו לפגישת עבודה, להתמודד על תפקיד בסדרה "להיות איתה", עוד כשהייתה בהליכי ליהוק ראשוניים על ידי עזר. כך שהטענות של נהרי נגד אסי עזר אינן רק על הטרדה מינית, אלא, לכאורה, גם על הטרדה מינית שנעשתה תחת ניצול יחסי מרות. 

למרות הטענות הקשות, לכאורה, שחווה נהרי, סטרייט בנטייתו המינית ואינו נמשך לגברים, הוא בחר להתמודד לפני שנתיים ב"נינג'ה ישראל VIP" בהנחיית עזר ורותם סלע. הוא הסביר כי "הילד שבי רצה להחזיק את המיקרופון ולהגיד 'אתה אפס, אתה כלום, אתה מטרידן, מאחורי החיוך המזויף שלך מסתתר אדם נאלח', אבל לא התעמתתי איתו, ניסיתי לשכוח הכל". 

נהרי הגיש לפני כשנה תלונה במשטרה אבל התיק נסגר מפאת התיישנות, למרות שלטענתו הפרקליטות הודיעה לו כי היא מאמינה לגרסתו. במקביל, כדי לחזק את דבריו, התבקש נהרי לערוך בדיקת פוליגרף והממצאים הראו כי יצא דובר אמת. עזר הכחיש את הטענות שהובאו בכתבה ומסר כי נערכה פגישה חברית ונעימה במהלכה הצדדים רק התנשקו. מקשת מסרו כי הנושא נמצא בבירור. 

אסי עזר (צילום: אור גפן)
אסי עזר (צילום: אור גפן)

לפרשה האחרונה, שהסעירה את הקהילה וכיכבה במהדורות החדשות, הגיב העיתונאי גל אוחובסקי כי הוא מצטער אם פגע או לא הובן כראוי. אסי עזר היה מבין הראשונים לצאת לתמוך בו, כשאמר: "תגובה ראויה". האם תמיכתו של עזר באוחובסקי הגיעה לאחר שהבין כי הוא בעצמו "יככב" בשערורייה הבאה? או האם עזר באמת האמין שלהביע חרטה כשאחד הצדדים מרגיש מנוצל, זאת תגובה ראויה, אך במקרה של עצמו בטענות מול נהרי לא בחר לאמץ אותה והכחיש בתוקף את גרסתו של נהרי? נכון לרגעים אלה, מדובר רק במתלונן אחד נגד המנחה אסי עזר, ומניסיון בתיקי הטרדות מיניות, מתלונן אחד לא מספיק כדי לגבש תיק מבוסס, לא במשטרה ולא בעיצוב דעת הקהל. 

בעיקר מסקרן אותי לדעת איך תתנהל הזכיינית קשת 12, שהפכה את אסי עזר לטלאנט המוביל של הערוץ, לאור החשיפה של נהרי. האם מהדורת חדשות 12 תסקר הערב את הפרשה כפי שסיקרה עם גל אוחובסקי ו/או פרשות הטרדות מיניות אחרות של ידוענים, או האם תתעלם מהנושא החם של היום? 

איך יגיב מנכ"ל קשת אבי ניר לפרסום הדברים הקשים של נהרי, שהתרחשו, לכאורה, תחת המשמרת שלו, בעת הליהוקים לסדרה המצליחה של הערוץ שאף נמכרה לאמזון? האם אסי עזר יורחק לאלתר מתפקידו כמנחה הכי מוביל בקשת 12 של תוכניות הריאלטי "נינג'ה ישראל" ומ"הכוכב הבא", עד לבירור הפרשה? או האם ינסו בערוץ למסמס את הסיפור בכותרות מרעישות אחרות. תרגיל יח"צני נודע. 

להזכירכם, בפרשת אייל גולן, שחשוב לציין ולהדגיש שהייתה אלף מונים אחרת חמורה ושונה לגמרי מפרשת אסי עזר, מכיוון שהיו מעורבות בה קטינות ונערות תמימות, דאגה זכיינית קשת 12 לסיים את עבודתה עם הזמר. אין ספק שבדקות אלה ממש, המון מונח על כתפו של מנכ"ל קשת 12 אבי ניר, הנדרש לקבוע את גורלו המקצועי של עזר בזכיינית במידה ויביע בו תמיכה. כמו כן, בהחלטתו גם יקבע את גורלה של הזכיינית המצליחה בעיצוב דעת הקהל בעיקר בקרב הברנז'ה.

אייל גולן (צילום: אור גפן)
אייל גולן (צילום: אור גפן)