השורדת, מעיין אשכנזי, שעזבה את המשחק של "הישרדות VIP" לפני שכל הבלאגן הגדול התחיל, נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של רשת האופנה "TwentySix". החיבור הושק אתמול (רביעי) בצילומי הקמפיין לקולקציית החורף ל-2022. בין טייק לטייק שאלנו את אשכנזי על בן זוגה החדשה, עליו היא מעדיפה לא לפרט יותר מדי, על העזיבה המוקדמת מ"הישרדות", על הביקורת מהקומיקאי חן מזרחי על הבחינה שלה את גופו של מייקל לואיס בזמן שהתקלח עירום ועל הסערה סביב השיר החדש של האקס עומר אדם, "קאקדילה". 

איך התכוננת לקמפיין החדש?
"ישנתי ממש טוב, אכלתי מסודר, עשיתי אימון אחרון לקראת היום, רצתי שעה על ההליכון. כיף להיות הפרזנטורית החדשה של TwentySix לקולקציית חורף החדשה - מרגש, כיף, מדהים".

מעיין אשכנזי (צילום: עידו אלקסלסי)
מעיין אשכנזי (צילום: עידו אלקסלסי)


יש הרבה בלאגן בין השורדים בזמן השידורים. את שמחה שיצאת מוקדם ולא הספקת להתלכלך יותר מדי?
"מאוד. אני בטוחה שאם הייתי נשארת עוד קצת ב"הישרדות" הייתי מתחילה להתלכלך ומראה אולי צדדים פחות יפים ומחמיאים. אנחנו לצערי חיים בעידן שאנשים לא מבינים שזה ריאליטי וששם זה הדברים שצריכים לקרות בדרך כלל, כל התככים, השקרים, הריבים והמזימות. אנשים לוקחים את זה אישית. אני מאושרת, שמחה וגם מבואסת שיצאתי מוקדם, כי אני עוד יכולה ללכת עם האף למעלה ברחוב ולא עם איזה כובע להסתתר בגלל פליטות פה או דברים שאמרתי, אז יש לזה את ההיתרונות של זה". 

בפרק של המודחים הייתה סצנה שבה מייקל לואיס התקלח עירום ואת צפית וזרקת הערות. חן מזרחי טען שאם זה היה הפוך זה היה מייצר רעש גדול. מה דעתך על הסיטואציה בדיעבד ועל התגובה שלו?
"אם זה היה הפוך, זה כנראה היה באמת מייצר רעש גדול. אבל אני חייבת להגיד משהו לכל מי שהרים גבה, אתם כנראה לאט יודעים מי זה מייקל לואיס, מבחינתו ללכת עירום כמו חווה ואדם וללכת בלי בגדים. אנחנו חברים טובים עוד לפני הישרדות והוא ביקש ממני שם עזרה ועמדתי לעזור לו. אם הוא היה מובך הוא היה עם בגד ים. שאנחנו מגיעים לוילה ומצלמים אותנו מתקלחים אנחנו עם בגדי ים - גם הבנים וגם הבנות. הוא החליט להתפשט, אף אחד לא אמר לו. אנחנו בדרך כלל סוגרים את הדלת שמי שאיתנו בדלת, לא יראה. מייקל השאיר את הדלת פתוחה, הוריד את הבגד ים, הסתכל עליי. זה היה ממקום מרים, מפרגן, חברי. לכל הנשמות הטובות שיש להם מה להגיד, שימשיכו להגיד. לעזור, זה לא יעזור. פגשתי את מייקל בפרק האיחוד והוא אמר לי שהוא קיבל הודעות 'תתבע אותה' והתפוצץ מצחוק. ההומור נאבד אולי בגלל הקורונה בזמן האחרון. אני מבינה שאם זה היה הפוך אנשים היו מרימים גבה אבל אם הייתי בוחרת להתפשט מול המצלמות בלי בגד ים ולא לסגור את הדלת, זה היה מבחירה שלי, אבל אם הייתי סוגרת את הדלת ונשארת עם בגד ים ומבקשת ממייקל לצאת, זה לא היה מה שעשו מזה וחבל, אבל ממש לא התרגשתי, ובטח לא מייקל".

מעיין אשכנזי (צילום: עידו אלקסלסי)
מעיין אשכנזי (צילום: עידו אלקסלסי)


ובטח לא בן הזוג החדש.
"הוא ראה את זה איתי ביחד ואפילו לא הוציא מילה. ראינו את הפרק והסתכלתי עליו וכלום. הוא יודע מי אני, השטותניקיות שלי, הצחוקים שלי, הקלילות שבי. מי לא יודע מי זה מייקל לואיס? אז זה לא הלך למקום הזה בכלל. אז יותר חשוב לי מה הבן זוג שלי יגיד והמשפחה שלי מאשר כל מיני טוקבקיסטים משועממים". 

יש לך בן זוג חדש בשם דור נכון? ספרי לנו קצת עליו. איך הכרתם? במה הוא עוסק?
"הכרנו לפני חודשיים באירוע של חברים משותפים, בברית. בדיוק שנכנסנו קיבלנו ברכה מהסבתא של הנסיך וכנראה שהברכה שלה הייתה חזקה ושערי שמיים היו פתוחים באותו יום ומאז אנחנו בקשר וביחד וממש טוב. בגלל שטוב אני משתדלת כמה שיותר לשמור את זה לעצמי בלי לחשוף יותר מדי פרטים. כמו שהרגע דיברנו, יש כל כך הרבה נשמות טובות שלא מפרגנים ויש כל כך הרבה צרות עין. אני מבינה שזה חלק מהעולם שבחרתי להיות בו ואם אני יכולה לשמור משהו לעצמי ולא לחשוף אני שומרת על זה כמה שאפשר".

מעיין אשכנזי (צילום: עידו אלקסלסי)
מעיין אשכנזי (צילום: עידו אלקסלסי)


השיר החדש של האקס שלך עומר אדם "קאקדילה" מייצר הרבה ביקורת. מה דעתך עליו? 
"נמאס מכל הקנאים במדינה הזאת והחוסר פרגון העצום. יש קטע כזה שמישהו מצליח ישר פותחים עליו עין ומסתכלים עליו. אנשים ניזונים מרוע. אני חושבת שבמקום שהקורונה הייתה מחדירה באנשים קצת יותר אהבת חינם ויותר טוב, כי תראו מה קרה בעולם ובמדינה בשנתיים האחרונות, קרה הפוך. נראה לי אנשים נדפקו עוד יותר מהמצב הזה. אני חושבת שעומר והמשפחה שלו ומי שעומד אחריו לא באמת סופר אף אחד, לא מתייחס לאנשים האלה או לביקורות או משועממים שמחפשים כותרות על חשבון זה. אני חושבת שזה רק הרים לשיר, כי מי שלא שמע עכשיו יודע כי זה היה בכל מקום הסערה הזאת".

את חושבת שהתגובה שלו למרב מיכאלי הייתה נכונה?
"אני חושבת שלו הייתה נכונה וגם צודקת. הבן זוג שלה, יש לו תכנית על כל הדברים האלה. אני לא רואה את התכנית הזאת אבל אני מכירה אותה בגדול. כל הירידות.. אז לא הבנתי. זה כמו שאני אצא עם סטנדאפיסט והוא ירד כל היום על עדות, אנשים, פוליטיקאים ואז פתאום אני אעיר לאיזה זמר על איזה שיר שכתב. אני התחברתי לתגובה שלו ופחות מן הסתם לשלה. בכללי אני לא אישה פמיניסטית, סורי לכל הפמיניסטיות". 

מעיין אשכנזי (צילום: עידו אלקסלסי)
מעיין אשכנזי (צילום: עידו אלקסלסי)