המחאה במשרד החוץ עולה מדרגה: אחרי סרטון שהסתלבט על יאיר לפיד, יזמו עובדי המשרד, שמוחים על תנאי העסקתם, טקס הנפת דגל שחור ברחבת משרד החוץ. הדבר הרתיח את השר יאיר לפיד ואנשיו, שהפעילו את המנכ"ל אלון אושפיז, והלה הורה לעובדי המשק להוריד את הדגלים.

מוועד עובדי משרד החוץ נמסר: ״הנפת דגל שחור מבטאת את המציאות שבה שרויים עובדי המשרד ובני משפחותיהם, החווים פגיעה קשה בתנאי שירותם תוך התעלמות מכל הפניות שלנו בנושא. אם שר החוץ לפיד לא יתגייס למצוא פתרון, המאבק יחריף ככל שיידרש״.

ממשרד החוץ נמסר: "אין תגובה".

יאיר לפיד (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
יאיר לפיד (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

> איל קיציס סיפר בפורום הישראלי למנהיגות בראשותו של שי בזק כי לקראת שידור התוכנית של "ארץ נהדרת" שבה אלי פיניש חיקה את השליט הטורקי רג'פ טאיפ ארדואן, התקשרו אליו נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש עיריית הרצליה, משה פדלון, כדי לוודא שהשליט הטורקי לא יתרגז לקראת שחרור בני הזוג אוקנין.

פדלון, יש לך מערכת יחסים מיוחדת עם ארדואן?
"הקשרים שלי עם קיציס נהדרים, תרומתו למען ילדי העיר הרצליה היא נפלאה. טובת הישראלים העצורים עמדה לנגד עיניי".

משה פדלון (צילום: מולי גולדברג)
משה פדלון (צילום: מולי גולדברג)

> ח״כ יעקב אשר מיהדות התורה היה אמור לקבל את תפקיד סגן יו״ר הכנסת, כשלפתע הודיע לו ח״כ בצלאל סמוטריץ' שגם הוא רוצה, אף על פי שהוא מחרים כבר זמן מה את ועדת הכנסת.

סמוטריץ', למה לא לפרגן לחברך לאופוזיציה?
מטעמו של סמוטריץ' נמסר: "נראה שיש לך בלבול, סמוטריץ' ממש לא מעוניין בתפקיד סגן יו"ר הכנסת ולא דיבר עם יעקב אשר. הנושא עלה במפגש ראשי האופוזיציה על חלוקה של תפקידים בתוך האופוזיציה, ונקבע שראשי המפלגות יקבעו נוסחה של חלוקת תפקידים".

ח''כ בצלאל סמוטריץ' (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
ח''כ בצלאל סמוטריץ' (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

> יהודה אבידן, נצר למשפחת אבוחצירא ומבכירי מפלגת ש"ס, הוא האיש שהנהיג את המאבק למען הילולת הבאבא סאלי, שהמשטרה ביקשה לבטל.

אבידן, בזכות הצדיק?
״ראשית, הכל בזכות הצדיק, אבל עבדנו קשה במשך כמה שעות והצלחנו לבטל את ביטול ההילולה. יש לנו במשפחת אבוחצירא 1,500 צאצאים, רק המשפחה זו הפגנה ענקית״.

> מלך הסלים לעד והמצחיקן דובי גל נמצא בשלבים אחרונים לקראת פרסום ספר הילדים שכתב.

גל, זה מיועד לאלו שלא ראו אותך בסרטים?
"ספר הילדים שכתבתי בזמן הקורונה נמצא בשלב האיורים. בינואר גם מתחילות חזרות בתיאטרון היידישפיל, בהצגה בה אני מופיע. התחלתי לעבוד גם על תסריט לסרט מפתיע. וחוץ מזה, שנהיה בריאים ושמחים ללא אומיקרונים".

> אביבית בר זוהר החליטה להתרחב, ועזבה את החנות בקניון עזריאלי ת"א לטובת קניון ברחובות. הפתיחה החגיגית תידחה בשל מצב התחלואה בקורונה. בר זוהר: "אני מתרחבת, וזה היה התכנון מראש. כשאכנס לחנות אספר יותר".

אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)
אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)

> זוכת הריאליטי עושה קאמבק בענף הביוטי. היא הייתה זוכת התוכנית "הדוגמניות" עונה 2 מקום 2 ומאז כיכבה על מסכים ומגזינים עד שנעלמה מהרדאר, אבל נטלי סבג אביב, מסתבר, ממציאה את עצמה מחדש ובשנה וחצי האחרונה לא נתנה לקורונה לעצור בעדה וכעת מאיימת לכבוש את ישראל (40 שלוחות בארץ בינתיים) עם שיטה מהפכנית שהיא מייבאת של שזירת ריסים ב-10 דקות בלבד. מי שחובר אליה בקריירה הוא בעלה - לא אחר מאשר המוזיקאי לירן אביב, האמון על כמה להיטי עבר וכיום בעיקר עסוק בניהול המותג. המדור מחכה לשזירה ויעדכן בתוצאות.

נטלי סבג אביב, לירן אביב (צילום: יניר סלע)
נטלי סבג אביב, לירן אביב (צילום: יניר סלע)