השחקן יהודה נהרי חשף בשבוע שעבר כי הוטרד מינית לכאורה על ידי אסי עזר בעת שהגיע לפגישת עבודה עם המנחה לפני כעשור. אמש (מוצ"ש) מאיה בוסקילה, מי שהייתה בעבר חברתו הטובה, יוצאת להגנתו. "אולי יתלו אותי בכיכר העיר, במדינה דמוקרטית, שאף אחד לא באמת יכול להביע את דעתו. אבל ניסיתי לשתוק. בוא אספר לך יהודה נהרי על חיי בתור אישה בעולם הבידור. היו אינספור הטרדות כאלו כלפיי, הייתי בגיל 25, שיודעת מתי לקום וללכת".

עוד הוסיפה וכתבה בוסקילה בעמוד האינסטגרם שלה: "אתה היית גבר בן 24 שעבר הטרדה מינית קשה בילדותו, שכנראה זאת הסיבה האמיתית לרגרסיה שלך, אתה שלא אמרת את שם האדם שהטריד אותך מעולם ועד היום. אבל מה? החלטת לומר שם של אדם שהטריד אתך מלפני 10 שנים, לא נגע בך, לא ניסה לנשק אותך, אראה לך כדבריך את איבר מינו. ואתה הוצאת אותו מארון הבושה ולא את זה שהשאיר בך צלקות חיים. גבר בן 25 לא זזת ממקומך, נשארת באותה דירה, באותה ספה".

יהודה נהרי הלוי, ''ימים נוראים'' (צילום: באדיבות יונייטד קינג)
יהודה נהרי הלוי, ''ימים נוראים'' (צילום: באדיבות יונייטד קינג)

"אני ואסי לא חברים שנים, עבר חתול שחור בינינו, אבל האמת חזקה, אחרי תשע שנים החלטת ללכת למשטרה, כשלא קיבלת את מבוקשך, אחרי שנה נוספת הוצאת את זה לתקשורת ומעולם לא הלכת להתלונן על האדם האמיתי שהתעלל בך מינית, טרחת להרוס לאדם מצליח את שמו, משפחתו וילד שעומד להגיע בדרך. אז תגיד יהודה? לא דיברת עם אסי עשר שנים, לא ניסית לסגור מעגל בשביל הנפש הפגועה שלך? די להרוס לאנשים שלא אנסו את החיים. אפשר לדבר בלי תקשורת, שיכולה להרוס קריירה מרהיבה, לבן אדם. אסי לא עובר בגרון לכולם, אבל יש פחדנים שמפחדים להגיב".

מאיה בוסקילה (צילום: רפי דלויה)
מאיה בוסקילה (צילום: רפי דלויה)

התגובות הנוקבות והקשות הגיעו במהרה, בהן האשימו את הזמרת כשמי שמקטינה את הקורבן, בראשן קארין קליינברג כוכבת "המירוץ  למיליון" שכתבה: "מאיה את אשכרה מקטינה סיפור של פגיעה מינית ששיתף גבר ובשם מה? לא להרוס קריירה של אדם? אני מאוכזבת ממך בתור אישה, את גורמת להמון אנשים לשתוק. את בוחרת להקטין את המקרה? רצחת לו את הנשמה".

אחרת כתבה: "אני מבינה שמצדדים במתלונן רק כשהוא מהצד הנכון, מביש מאיה". אחרת כתבה: "אני מזועזעת, לא יפה להאשים את הקורבן. את צריכה להתבייש בעצמך. אני אמא של בן, את אמא לבן, יהודה הוא הבן של מישהי" או "אם המקרה הזה היה בין גבר לאישה, התגובה שלך הייתה זהה?" או "מי את שתשפטי, מישהו שאל את דעתך? פוסט מיותר ומטומטם". "מאיה יצאת גרוע מאד" ו"האשמת קורבן בוטה". "אכזבת ברמות, מי את בכלל שתקבעי אם זה לגיטימי או לא, לגבר אסור להתלונן על הטרדה? אולי היה בטראומה. את מבישה. פוסט בזיוני ומקומם". 

רותם סלע, אסי עזר (צילום: אור גפן)
רותם סלע, אסי עזר (צילום: אור גפן)