אחרי שנתיים של ציפייה, הוציא דה וויקנד בשבוע שעבר את אלבומו החמישי "Down FM" (וחכו רק שתראו איך הוא נראה בעטיפת האלבום) שכבר זוכה לפרגון בתעשיית המוזיקה העולמית, אבל נדמה שאת המעריצים פחות מעניינת המוזיקה של הכוכב הענק והם דווקא מתעסקים במה ש-TMI הכי אוהבים, הגוסיפ כמובן.

View this post on Instagram

A post shared by The Weeknd (@theweeknd)

בשיר "Here We Go… Again" מתייחס הזמר לאהבה חדשה שנמצאת בחייו כשהוא שר: "הבחורה החדשה שלי, היא כוכבת קולנוע, אני אוהב אותה. אני גורם לה לצרוח אבל גורם לה גם לצחוק. נשבע שזה מרפא את המחשבות המדכאות שלי כי בייבי, היא כוכבת קולנוע".

מעבר לעובדה שהוא מתייחס לראשונה לאהבה חדשה בחייו, הרשת השתגעה בספקולציות לפיהן הכוכב התוודה סוף סוף על אהבתו לאנג'לינה ג'ולי. השניים כזכור עלו לכותרות ב-2021 כשנצפו יחד יוצאים מדייט במסעדה ולאחר מכן גם מבלים יחד בהופעה.

View this post on Instagram

A post shared by (@theweekndxovevo)

לפי מקורבים, דה וויקנד לגמרי מאוהב בג'ולי ואפילו פגש את ששת ילדיה אולם הם כמובן נמנעים מלהגיב באופן רשמי לשמועות. הכוכבת הגדולה מנהלת בשנים האחרונות מאבק גירושים מכוער ומתמשך מבראד פיט ונמנעת כמעט לגמרי מראיונות חושפניים אולם מבלה חלק ניכר מזמנה על שטיחים אדומים יחד עם בנותיה ויויאן, שיילו וזהרה. TMI לא בקטע של ללחוץ חלילה אבל ישמחו מאוד לראות את אדון סוף שבוע וגברת ג'ולי צועדים יחד על שטיח אדום. תפרגנו לנו מה יש?

אנג'לינה ג'ולי חושפת: "פחדתי על המשפחה שלי כשהייתי נשואה לבראד פיט- לחצו כאן

''בנות תחייכו שאבא יקנא''. ג'ולי עם בנותיה זהרה ושיילו (צילום:  Daniele Venturelli gettyimages)
''בנות תחייכו שאבא יקנא''. ג'ולי עם בנותיה זהרה ושיילו (צילום: Daniele Venturelli gettyimages)