בעוד נשים רבות בתעשייה כמו קורל סימנוביץ או רוסלנה רודינה משוויצות בבטן שטוחה ימים ספורים אחרי הלידה, יש כאלה חצופות שאפילו כבר מחוץ לבית החולים בדרכם לביתם עם הפעוט הטרי מציגות מראה דקיק ללא כל זכר להריון שהיה ממש לפני דקה.

רוני דואני לעומתם, מחזירה אותנו למציאות, ומציגה את החיים האמיתיים של רוב נשות העולם, אחרי לידה. שבועיים חלפו מאז הפכה רוני דואני לאמא בפעם השלישית בחייה, עם אחות לנורי ומאיה. הסופרסטארית העלתה תצלום של הבטן הגדולה שעוד לא חזרה לעצמה אחרי הלידה וכתבה "אמא למה הבטן שלך עדיין שמנה?״.

"בפעם הראשונה השאלה הזו הפתיעה אותי הייתי לא מוכנה והורמונלית, עניתי בקצרה “כי ככה זה”, רק כדי שנחליף נושא. כי כרגע הגוף שלי זה הדבר האחרון שבא לי לדבר עליו. נכון אף פעם לא הייתי מאלה שיוצאות עם הג׳ינס מחדר לידה אבל עדיין גם בפעם השלישית זה נושא רגיש", אמרה.

View this post on Instagram

A post shared by Roni Duani (@roniduani)


"בפעמים הבאות שנורי שאל אותי על הבטן שלי, הסברתי לו שכמו שלקח לאלה זמן לגדול בתוך הבטן וזה היה תהליך עד שהבטן של אמא נעשתה גדולה ממש , גם עכשיו זה תהליך עד שהבטן תרד . דיברתי אליו אבל גם הזכרתי והסברתי לעצמי.בעוד חודש אוכל לחזור להתאמן ואני כבר מחכה לזה ממש", הוסיפה.