אחרי שכבר ספגה האשמות על כך שכישפה את אייל גולן בקסמיה וגרמה לניתוק קשריו עם חבריו, דניאל גרינברג נמצאת שוב על המוקד. הפעם, מואשמת הגרושה הטרייה על ידי גולשים ברשת כי היא חברה בארגון האילומינטי ובכת השטן. גרינברג שיתפה ברשתות תמונה שלה אוחזת סביב עיניה עם אצבעותיה מה שנראה כמו אחד מסימני ההיכר הידועים של הארגון האילומינטי, בדומה לסימן המשולש בידיים שחברי הארגון נוהגים לעשות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הסמלים הנפוצים בארגון הם פירמידה והעין של הורוס שמופיעה בתוך הפירמידה כמו בשטר של הדולר האמריקאי. על פי תיאוריות קונספירציה, סימנים אלו גורמים לאנשי הכת לתקשר ביניהם. ארגונים אלה מתפקדים בתור "הכוח שמאחורי הכתר", שולטים בעולם באמצעות ממשלות ותאגידים, ושואפים להשתלט על העולם. מפורסמים בעולם נוהגים להשתמש בסימנים אלו בעיקר בהופעותיהם מול אלפי אנשים כמו ליידי גאגא, ריהאנה, ג'יי זי ואחרים.

דניאל גרינברג (צילום: ניר פקין)
דניאל גרינברג (צילום: ניר פקין)

בעקבות התמונה שישתפה קיבלה גרינברג אינספור ביקורת קשות ברשתות שהיא חלק מכת השטן ובארגון האילומיניטי. להלן חלק מהתגובות שגררה התמונה: "סימן של כת השטן", "גם היא נפלה בפח, אילומנטי בוודאות", "אנשים שמכרו את הנשמה שלהם לשטן, לא עלינו". תגובות נוספות היו: "אתם כת של מטורללים", "זרע עמלק אילומינטית, ה' יבוא איתך בחשבון".

דניאל גרינברג החליטה להשיב לכל הביקורות וכתבה "האמת שאין לי מושג על מה הם מדברים, אבל אם זה מה שהסימן אומר אז כמובן שטעות שלי, והתנועה עם היד נעשתה באופן ספונטני, מה לי ולכל זה?".

התגובה של דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התגובה של דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)