לידיעת נחום ברנע ורביב דרוקר: דמות חדשה וססגונית מתדפקת על דלתה של משפחת העיתונות. מדובר בלא אחר מאשר יורש העצר לשעבר, יאיר נתניהו, שרוצה להוסיף כנראה לעצמו תואר של עיתונאי, בהמשך לציוציו הרבים בטוויטר ולתוכניתו ברדיו גלי ישראל. נתניהו ג'וניור פנה לפני כחודש לאגודת העיתונאים בתל אביב, באמצעות רדיו גלי ישראל, בבקשה להתקבל כחבר מן המניין באגודה. הנהלת האגודה, שדנה בבקשה ברביעי שעבר, החליטה להעביר את הבקשה לדיון בפורום מורחב שיקבע אם הוא אכן עומד בקריטריונים.
יוסי בר מוחא, מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב, האם תקבלו אותו למועדון האקסקלוסיבי שלכם?
“אין בכוונתי להתייחס לשאלה שהיא כרגע דיסקרטית. התשובה הסופית תינתן רק לאחר בחינת ועדת החברים, שתקבע אם הוא עומד בקריטריונים של חברי האגודה ושאכן רוב עיסוקו בעיתונות. לי באופן אישי לא נראה שרוב עיסוקו בעיתונות".
יו״ר ועדת החברים באגודת העיתונאים, ליאורה עיני, אולי את תפתרי לנו את התעלומה?
״אחרי שנתניהו יביא את התיעוד של מה שהוא עושה בתחום, נדון בזה כמו בכל מועמד אחר שמגיש בקשה״.
יאיר נתניהו בחר שלא להגיב.

יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)
יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)

>עזבו עניינים שוליים כמו משבר הנטיעות וחוק האזרחות. הפיצוץ בין חברי הכנסת של הקואליציה והאופוזיציה הגיע גם לנושא החשוב באמת: קבוצת הכדורגל של חברי הכנסת. ח״כ יואב קיש מהליכוד פנה השבוע לחברי הקואליציה ושאל אם אפשר לקבוע אימון משותף ביום שני בשעה 10:30. חברי הקואליציה התנגדו: “יש ועדות כנסת, לא יכולים". באופוזיציה, כידוע, מחרימים את הוועדות ולמרות המאמצים הרבים לא הצליחו שני הצדדים לקבוע שעה מוסכמת. הלך אימון הכדורגל.
ח"כ קיש, אתם שוקלים פעולת תגמול ספורטיבית?
“לא פניתי לאף אחד. האימון של נבחרת הכנסת בוטל או נדחה עקב הקורונה והתפרצות זן האומיקרון".

סגן שר הבריאות, יואב קיש (צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת)
סגן שר הבריאות, יואב קיש (צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת)

>שוק הפשפשים ביפו, בשבוע שעבר. הזמרת נטע ברזילי רוכבת על אופניה ברחוב הראשי של השוק, למרבה הצער על המדרכה בניגוד לחוק. הסוחרים בירכו אותה כשהיא חלפה על פניהם, והיה שם גם פקח עירייה שקרא לעברה, “שלום, נטע", ואז התעשת ואמר לנוכחים, “רגע, אני צריך לרשום לה דוח". אבל נטע כבר התרחקה כברת דרך, והפקח הנבוך השחיל כפיצוי קנס של 250 שקל לרכב שחנה בסמוך באדום־לבן.

נטע ברזילי (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)
נטע ברזילי (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)